Skip to main content

Op dit moment ontvangen wij signalen dat meerdere tv zenders niet werken.

 

Het betreft zowel interactieve tv als Digitenne en andere providers lijken met dezelfde storing te kampen. We hebben hier een melding over doorgezet naar onze technische dienst, we zoeken momenteel naar de oorzaak én oplossing. Zodra we een update hebben met betrekking tot deze  storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

 

18-12-2021 om 02:30 uur is de storing opgelost. Oorzaak zat in de aanvoer van de kanalen, daardoor waren bepaalde zenders niet beschikbaar voor ITV, ITV online en Digitenne. 
Opnames die gemaakt zijn tijdens de storing en de functionaliteit Terugkijken kunnen niet meer hersteld worden (gaat om de periode 18-12 tussen 22:00 en 02:30 uur). Excuses voor het ongemak!

Het is wel mogelijk om de herhalingen (terug) te kijken. Het gaat hierbij dan om het Formule 1 café en het jaaroverzicht.

 

 

22:18

Ik wil naar het Max Verstappen interview kijken. Maar krijg "zwart” op alle ZS kanalen.

En zo wordt het met het F1 café natuurlijk ook niks!

Heel zuur zo.

En meer zenders doen het niet:

Comedy Central, Spike, Discovery, Fox, TLC, National geographic, MTV, ID, Dreamworks, 24kitchen, Disney channel, Eén, Canvas, Ketnet, History, ...


Sinds een half uur mis ik diverse kanalen. Bv discovery National Geographic spike mtv etc 


Ook in Noord Holland missen we veel kanalen. Lijkt wel of het pluspakket uit staat.


Hebben er meer mensen last van het feit, dat de nederlandse kanalen het doen, maar de CC, FOX, Spike, ziggo kanalen, Eurosport en noem het maar op allemaal offline zijn?


Ook wij missen diverse kanalen, zo ineens onder het kijken stotterend beeld en nu meer dan de helft van alle kanalen verdwenen of niet werkend. (Gelderland)


Yup, hier met zo.. eerst stotterend beeld en daarna niks meer... NL kanalen doen t wel..


En als ik dan kijk bij storingen, zegt kpn dat er op mijn adres geen storingen of werkzaamheden zijn


Ik heb steeds vaker dat beeld even hangt.

Soms komt de melding dat de verbinding weg is maar gaat dan verder. Echt nooit gehad 


Hier het zelfde probleem 😡


Bij mij liggen na wat gestotter de twee Belgische zenders eruit.


Ik heb ook geen ziggo beeld meer😡


Sinds 20 min is tenminste Canvas niet beschikbaar met die error


En hier ook,zelfde probleem.Niet fijn:rage:

Haperend beeld en toen opeens op zwart.NL kanalen werken wel


Heb zwart beeld op alle ziggo zenders andere tv zenders werken wel 


Ze hebben storing is pas op 18-12-2021 rond 02:30 opgelost.. 


Hebben er meer mensen last van het feit, dat de nederlandse kanalen het doen, maar de CC, FOX, Spike, ziggo kanalen, Eurosport en noem het maar op allemaal offline zijn?

En nog meer zenders.

Rond 22.10 plots zwart.


Volgens de site hebben ze storing en is pas 18-12-2021 rond 02:30 opgelost, tot die tijd zijn alleen de NL zenders beschikbaar en de rest van de zenders niet.....


Hier werkt Ziggo nog wel, @Maja_ ik hoef vannacht niet te werken hè? 🙈


Ook hier. Net tijdens interview max!!!!

Betaal ik nb extra voor!!

 

Trouwens al weken weer last van onderbrekingen in beeld.

Tijd voor glasvezel dit is niet meer leuk! 


Inderdaad:

 

Algemene storingen   17 december 2021
22:15 uur
18 december 2021
02:15 uur

Zenders gebruiken ook een veelvoud van de datarate die je zou verwachten, dat zal de verbindingen wel eens fors kunnen overbelasten.


Het probleem speelt zich bij meerdere providers als ik de verschillende webcares en AlleStoringen mag geloven.


Ook met glasvezel problemen in Drenthe

Ziggo en discovery etc eruit


Raar dat het bij mij wel werkt:

 


Het probleem speelt zich bij meerdere providers als ik de verschillende webcares en AlleStoringen mag geloven.

Bij mij werkt het wel gewoon @NHendriks