Skip to main content

Binnen korte tijd krijgen wij verschillende meldingen binnen over opnames die niet zichtbaar zijn op de tv-ontvanger, maar wel in de KPN TV app / tv.kpn.com. 

Deze meldingen worden onderzocht.

 

Update: 10-11-2023 09:45 uur: Problemen met missende opnames zijn verholpen.

Update: 10-11-2023 08:29 uur: Wij onderzoeken de meldingen die nu opnieuw binnen gekomen zijn. 

Update: 06-11-2023 12:15 uur:  Oorzaak is gevonden en hersteld. Opnames zijn weer zichtbaar.

 

Zodra er een update is, zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak! 

Foto 1 gepland

Foto 2 opnames 

Geen the tomorrow war en geen o wat een jaar 


hier ook alweer  het zelfde probleem 

zaterdag avond 04-11  the tomorow war  20:00  veronica 

zaterdag avond 04-11  o wat een jaar   rtl   20:00 

zondag middag  05-11   the familie coppens  16:00 

alles is wel terug te kijken via terug kijk menu en dan opnames kijken ipv terug kijken 

 

  Gr Bernard 


Sinds gisteren in het menu bij opnames geen opnames te zien die ik ingepland had, als ik naar gids ga en naar een programma wat ik had ingepland staat er wel een R voor. Zeer irritant.


Dat is ook de reactie van kpn

je kunt toch terug kijken 

ja hè maar dat is geen oplossing maar het probleem verschuiven

 

graag een oplossing kpn

 

heb alles al terug gezet naar fabrieksinstellingen maar nog steeds geen films/serie 

op mijn iPad staan ze er wel bij maar dat is geen optie om met 4 personen te gaan kijken

en anders eens een keertje iets ter compensatie voor de ellende steeds want dit is niet de eerste keer dat dit is 


Wij hebben dit probleem sinds gisteren (4-11) weer.

Oh wat een jaar en S.W.A.T.  van gisteren en Expeditie Robinson van vanavond staan niet bij de opnames.

In de app op mijn telefoon staan ze wel.


Wij hebben dit probleem sinds gisteren (4-11) weer.

Oh wat een jaar en S.W.A.T.  van gisteren en Expeditie Robinson van vanavond staan niet bij de opnames.

In de app op mijn telefoon staan ze wel.

Hier hetzelfde probleem, expeditie Robinson staat er ook niet in, en eredivisie voetbal om 19 uur ook niet. Wel zichtbaar in de app op mijn iPad….


Ik heb programma's opgenomen maar die staan niet meer in het opnames scherm van de tv-ontvanger. Ze staan wel op mijn telefoon in het opname tab van de kpnapp.

Hoe kan dit nou weer gebeuren?

Sinds het updaten van de verbinding in de straat is het alleen maar gezeur met de kpn tv.

Los het op!! Want begin het gedoe al aardig zat te worden. 


Ik heb hetzelfde issue. Gisteren en vandaag programma's opgenomen (via serie opname) welke niet zichtbaar worden via het tv kastje. Ga ik naar de app op mijn telefoon staan ze er wel tussen. Gisteren was het oh wat een jaar en vandaag expeditie Robinson. 

Je ziet expeditie bv nog wel bij gepland staan. 

In de app zie je beide opnames wel terug. 

 

Werkt niet zoals het zou moeten natuurlijk, dus hoop dat dit snel opgelost kan worden. 


Ik heb hetzelfde issue, wel de opname in de app maar niet op het tv-kastje. Ook een herstart van het tv-kastje helpt niet.


Hier hetzelfde probleem, opnames wel zichtbaar in de app niet via de tv


Sinds kort zijn bepaalde opnames niet op de Experia box terug te vinden terwijl ze wel zijn opgenomen zonder foutmelding. Ook staan ze gewoon op tv.kpn.com.

Herstarten van de box helpt niet.


Hier hetzelfde probleem sinds gisteren, oh wat een jaar en expeditie Robinson staan niet op mijn tv kastje. Wel zichtbaar in de app op mijn telefoon. Andere opnames van gisteren en vandaag staan wel op het tv kastje.

Hoop dat dit snel opgelost kan worden, want dit is heel irritant


Hetzelfde probleem sinds gisteravond laat


opnames staan niet in de lijst, maar worden wel opgenomen. Kijken kan door in de gids naar het programma te gaan. Tot nu toe met RTL4 programma’s ( O wat een jaar en Robinson) 


En ook hier sinds gisteravond weer hetzelfde probleem. Deze avond is überhaupt nog geen enkel programma in de opnamelijst terecht gekomen, alleen terug te vinden bij gepland 


Bij mij hetzelfde probleem. 
expeditie Robinson en Boer zoekt vrouw staan niet in de lijst met opnames, echter worden deze wel opgenomen. 
in de KPN TV app staan de opnames wel. 
 

kastje is geheel uit geweest en dus al opnieuw opgestart. 


Hier ook hetzelfde probleem sinds vandaag 


Hier ook. Niet alleen met rtl 4, ook npo 1 en Veronica zelfde probleem. 


Afgelopen weekend en vandaag programma's opgenomen,  tekens staan netjes in beeld dat er wordt opgenomen. In lijst niets terug te vinden.

Volgende allemaal gedaan

30 sec stroom eraf

Fabrieksinstellingen

Software update 

Niets geholpen, geen enkel resultaat .

Ben ook wel een beetje klaar met kpn. Na zoveel jaar, oude kastjes, zwak WiFi en een hoog maandtarief, al jaren trouwe klant, voel mij eigenlijk niet gezien, heb niet het idee dat ik als klant er nog toe doe.


Ook ik heb ditzelfde probleem. Wel gepland maar niet opgenomen (serie opname).


Hier hetzelfde, er is dus duidelijk iets aan de hand, wanneer wordt dit opgelost??


Hallo,

In mijn tv gids staan opnames gewoon gepland maar op het moment dat ik mijn opnames wil kijken staan ze er niet in. 

Al een paar keer gehad van sommige zenders wel en andere weer niet. 

Software update gedaan, herstarten gedaan, modem herstart en ontvangers gewisseld.

In mijn kpn tv app staan wel mijn opnames erin 

Hoe kan dit verholpen worden? 

 


En ook bij mij zijn er geen opnames gedaan vandaag. En het onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen bij de klantenservice. Krijg bij alle 3 mijn pogingen een sms en dan wordt de verbinding verbroken 🥴


Hier ook hetzelfde. Opnames blijft in ‘gepland’ staan. In de app zijn ze wel terug te kijken. Graag spoedige oplossing. 


Hier worden een aantal programma’s niet opgenomen