Skip to main content

Binnen korte tijd krijgen wij verschillende meldingen binnen over opnames die niet zichtbaar zijn op de tv-ontvanger, maar wel in de KPN TV app / tv.kpn.com. 

Deze meldingen worden onderzocht.

 

Update: 10-11-2023 09:45 uur: Problemen met missende opnames zijn verholpen.

Update: 10-11-2023 08:29 uur: Wij onderzoeken de meldingen die nu opnieuw binnen gekomen zijn. 

Update: 06-11-2023 12:15 uur:  Oorzaak is gevonden en hersteld. Opnames zijn weer zichtbaar.

 

Zodra er een update is, zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak! 

Hier hetzelfde probleem. Wel in de gids zichtbaar dat het wordt opgenomen maar staat niet bij mijn opnames. 


Waarom/waardoor worden opgenomen programma's niet meer vermeld/aangegeven in de opnamelijst sinds 5-11-’23 vanaf ± 17u59 ? 

 


Ja, bij mij ook weer…

Boer zoekt vrouw, Wie denk je wel dat je bent, Oh, wat een jaar en Expeditie Robinson…

Erg vervelend dat dit voor de 2e keer in korte tijd gebeurt!


Geen enkel recent vooraf ingepland opgenomen programma wordt in de lijst opgenomen programma's weergegeven. Ze zijn echter wel zichtbaar in de app op mobiel en laptop. Niet direct op tv.


Hier begint het feest ook weer. Opname RTL verkiezingsdebat gaat fout. Dus er zal wel meer volgen. Een keertje storing kan. Maar dit lijkt structureel te worden.  En das teleurstellend. 


Geen enkel recent vooraf ingepland opgenomen programma wordt in de lijst opgenomen programma's weergegeven. Ze zijn echter wel zichtbaar in de app op mobiel en laptop. Niet direct op tv.

Holland got talent was wel opgenomen afgelopen vrijdag. 


In Hoofddorp ook dezelfde storing, opnames niet terug te zien.


Hier precies hetzelfde. Alleen terugkijken werkt ook niet voor BBC First


Sinds gister hier ook hetzelfde probleem.  Diverse opnames ziin niet zichtbaar en dan wel via de app. Er staat in de gids een groen vinkje bij dat het wel is opgenomen. Vandaag voorbeeld: boer zoekt vrouw, expeditie Robinson en eredivisie om 19 uur. 


Geen enkel recent vooraf ingepland opgenomen programma wordt in de lijst opgenomen programma's weergegeven. Ze zijn echter wel zichtbaar in de app op mobiel en laptop. Niet direct op tv.

Holland got talent was wel opgenomen afgelopen vrijdag. 

Klopt, dat is het laatste programma dat bij ons is opgenomen.


Laatste opgenomen programma was Unforgotten, deel 5 op NPO2. Het meteen daarna uitgezonden en opgenomen deel 6 is niet meer te zien.


Geen enkel recent vooraf ingepland opgenomen programma wordt in de lijst opgenomen programma's weergegeven. Ze zijn echter wel zichtbaar in de app op mobiel en laptop. Niet direct op tv.

Holland got talent was wel opgenomen afgelopen vrijdag. 

Klopt, dat is het laatste programma dat bij ons is opgenomen.

Hier , omgeving Alblasserdam , kan ik mijn opgenomen programma’s wel bekijken , via de gids ! !

Ik heb er eentje geprobeerd en dat lukte om het programma te bekijken.


Vandaag SBS 6 Undercover zelfde probleem 


Hier in Soesterberg (Küllerlaan) hetzelfde…

Boer zoekt vrouw.. Expeditie Robinson.. wel opname zichtbaar op mijn mobiel  (Samsung note 20) ..niet op tv…

Bij opname indrukken kun je vervolgens kiezen tussen 'opnames' en 'gepland'. In 'gepland' staan de geplande programma's van komende week maar ook de programma's die vandaag en eerder opgenomen zouden moeten worden.

Heel vervelend omdat wij wegens drukte vaak meerdere weken in 1 x terugkijken.

Nu al de 2e x in korte tijd... Graag reactie van KPN of deze programma's zeer binnenkort alsnog onder opnames terecht gaan komen of dat we die 'kwijt' zijn. Dacht na overstappen van deze ellende af te zijn...pfff


Geen enkel recent vooraf ingepland opgenomen programma wordt in de lijst opgenomen programma's weergegeven. Ze zijn echter wel zichtbaar in de app op mobiel en laptop. Niet direct op tv.

Holland got talent was wel opgenomen afgelopen vrijdag. 

Klopt, dat is het laatste programma dat bij ons is opgenomen.

Hier , omgeving Alblasserdam , kan ik mijn opgenomen programma’s wel bekijken , via de gids ! !

Ik heb er eentje geprobeerd en dat lukte om het programma te bekijken.

Maar via de gids kun je maar een week terugkijken.  Bij het achter elkaar kijken naar series, wat ik doe als ze allemaal zijn opgenomen, lukt dan niet. 


opnames staan niet in de lijst, maar worden wel opgenomen. Kijken kan door in de gids naar het programma te gaan. Tot nu toe met RTL4 programma’s ( O wat een jaar en Robinson) 

Ja, maar na een week kan dat niet meer. 


Hier lijkt het weer goed te gaan. De Poli van 21.24u staat bij de opnames.


Ook hier zelfde probleem. Vanavond met boer zoekt vrouw en kiespijn. Programma’s staan nog bij gepland terwijl het programma alang is afgelopen.


Wij hebben t zelfde probleem, heel vervelend


de opgenomen programma's worden wel aangegeven dat ze worden opgenomen maar staan niet in de lijst om daarna af te spelen.


Hier ook weer ! Staan in gepland maar niet bij mn opnames !!! Alles gedaan uur verder en nog niets !!!


Hier hetzelfde probleem, herstarten helpt ook niet. Wel zichtbaar in de app.


Wat erg vervelend is dat de opnames van bijvoorbeeld Canvas niet via de app terug te kijken zijn. Hoe dan als ze niet via de tv-ontvanger alsnog worden geplaatst??? Terugkijken kan ook niet!


Hier ook hetzelfde. Opnames van zaterdag en zondag van RTL 4 en 5 niet bij de opname te zien op de televisie, maar wel in de app. Vreemde is wel dat een programma van zondagmiddag op Net5 wel is opgenomen....


Hier idem. Sinds vrijdag geplande opnames deels niet zichtbaar op kastje wel in app op telefoon. Reset helpt niks. Volstrekt willekeur. Serie seal 1 opname zichtbaar. Test gedaan met nieuwe serie. Van de 3 opnames 2 zichtbaar 1 weg. Film ingeplanned niet zichtbaar in overzicht wel in app. In de gids staan de opnames allemaal met een R. Kpn jullie hebben mijn gegevens etc, kijk maar in mijn overzicht. Terugkijken via de gids is geen optie ik neem op vanwege al die irritante reclames.