Skip to main content

Binnen korte tijd krijgen wij verschillende meldingen binnen over opnames die niet zichtbaar zijn op de tv-ontvanger, maar wel in de KPN TV app / tv.kpn.com. 

Deze meldingen worden onderzocht.

 

Update: 10-11-2023 09:45 uur: Problemen met missende opnames zijn verholpen.

Update: 10-11-2023 08:29 uur: Wij onderzoeken de meldingen die nu opnieuw binnen gekomen zijn. 

Update: 06-11-2023 12:15 uur:  Oorzaak is gevonden en hersteld. Opnames zijn weer zichtbaar.

 

Zodra er een update is, zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak! 

Komt deze storing misschien van de verrassing-actie van KPN?. Nou iedereen 3 maanden gratis opnemen-pakket heeft, kan de KPN-server niet meer bewerkstelligen.


Ik heb er ook last van, echt vervelend.

op zich voor bijv expeditie robinson nog niet zo erg, dat kijk ik vandaag wel terug want anders hoor je toch al ergens wie eruit is, maar ik neem veel series op, en dan zal het straks vast weer zo zijn dat er afleveringen missen, en dat is altijd echt heel erg vervelend! Ik hoop dus dat alle opnames ook weer via het tv-kastje te vinden zijn straks en ze niet weg zijn. 


Hoi allen, ik begrijp heel goed dat het balen is dat de opnames niet zichtbaar zijn op de ontvanger. Ergens gaat er iets niet goed. Dit is intern gedeeld en het is in onderzoek. Hopelijk snel meer duidelijkheid. Zodra die er is zullen wij dit topic updaten. 


Hoi allen, ik begrijp heel goed dat het balen is dat de opnames niet zichtbaar zijn op de ontvanger. Ergens gaat er iets niet goed. Dit is intern gedeeld en het is in onderzoek. Hopelijk snel meer duidelijkheid. Zodra die er is zullen wij dit topic updaten. 

Hallo Bart ,

Het wordt de hoogste tijd dat jullie storingen e.d. door gaan geven in het menu ,,Mijn Berichten’’ van het TV kastje !

Niet iedereen zit 24/7 achter zijn laptop , PC of op zijn mobieltje om het forum te volgen.

Bedankt.


Hier hetzelfde probleem! Zeer irritant


Ik hoop dat er snel een oplossing komt. Ik heb ook een aantal programna's die niet in de opnamelijst staan. 1 opname is wel in de lijst gekomen. De opnames staan nog wel in de planning, terwijl ze daar niet meer in moeten staan.


@lenb 

KPN ziet dit niet als een storing. Als je zoekt op storingen in uw buurt dan vind je niets. Best apart..


Hier hetzelfde probleem, er zit ook geen logica in. Drie opeenvolgende series: Seal team, FBI most wanted en FBI worden wekelijks opgenomen. Seal team staat wel in het opname overzicht, FBI most wanted en FBI niet. 


Bij mij ook alleen de eerste van drie, ik begon bij FBI most wanted.


Net ontdekt: Je kan wel via de gids en dan opname bekijken kiezen. Dan kan je in ieder geval reclames doorspoelen. Dat kan niet met terugkijken. Deze optie werkt alleen Zola g de opgenomen programma's in de gids ztaan. Dus niet langer dan een week geleden. Feit blijft.  Los het op KPN. Dit is toch mega irritant. We betalen wel voor de optie opnames! 


Opnames staan er nu wel weer in. Hoop dat het niet weer gebeurt.


Lijkt bij mij nu opgelost 


Het probleem lijkt opgelost.


Zojuist een update van de techniek ontvangen: Oorzaak is gevonden en hersteld. Opnames zijn weer zichtbaar. 


Daarnet modem en settopbox opnieuw opgestart en nu is alles weer normaal. Alle opnames staan er ook weer bij.

Bedankt Kpn. 

Hopelijk is het nu weer even klaar want had nooit problemen. 


Daarnet modem en settopbox opnieuw opgestart en nu is alles weer normaal. Alle opnames staan er ook weer bij.

Bedankt Kpn. 

Hopelijk is het nu weer even klaar want had nooit problemen. 

Resetten of uit en aanzetten is helemaal niet nodig. Ze staan er gewoon weer.


Hier ook weer alles zichtbaar,  dank daarvoor.

Ben benieuwd wanneer er nieuwe setup boxen en modems komen. Hier zo oud als abonnement. Lijkt mij dat deze ook wel een keer economische afgeschreven zijn.


nou hier ook hoor alles weer terug : )

 

 


Hetzelfde probleem is weer aanwezig. Geen opnames in de tv ontvanger, wel in de app → Khalid & Sophie.


@Berkpn Specifiek die opname of treft het ook andere opnames? 


Sorry. Reactie nu bij de vraag gezet


@Berkpn Specifiek die opname of treft het ook andere opnames? 

Tot nu toe alleen deze opname. Ik zag dat “per secondewijzer” wel in de opnamelijst komt.


Ik heb ook even rond gekeken maar ik krijg nog geen andere signalen binnen dat er weer iets speelt. Ik hou het even in de gaten!


Hetzelfde probleem is weer aanwezig. Geen opnames in de tv ontvanger, wel in de app → Khalid & Sophie.

Hier , omgeving Alblasserdam , is de storing nu niet aanwezig.

Wat zou het toch fijn zijn als . . . . . .

de KPN zijn klanten op deze manier zouden informeren over eventuele storingen.

Om nu bij een storing daarachter te komen ben je verplicht om het forum te bezoeken zodat je weet wat er aan de hand is voordat je allerlei kunstgrepen gaat uitvoeren om zelf het defect te verhelpen.


Volgens Storing: opnames zijn niet zichtbaar op de tv-ontvanger, wel in de KPN TV app | KPN Community zou dit probleem opgelost moeten zijn echter gisteravond gebeurde het gewoon weer. Ik zie mijn opname van Hunted niet terug op de tv bij opnames, wel in de ITV-app en in de gids van de TV zie ik wel de R en kan ik terugkijken.

Graag dus toch nog herstellen, want het is dus niet opgelost.