Skip to main content

Binnen korte tijd krijgen wij verschillende meldingen binnen over opnames die niet zichtbaar zijn op de tv-ontvanger, maar wel in de KPN TV app / tv.kpn.com. 

Deze meldingen worden onderzocht.

 

Update: 10-11-2023 09:45 uur: Problemen met missende opnames zijn verholpen.

Update: 10-11-2023 08:29 uur: Wij onderzoeken de meldingen die nu opnieuw binnen gekomen zijn. 

Update: 06-11-2023 12:15 uur:  Oorzaak is gevonden en hersteld. Opnames zijn weer zichtbaar.

 

Zodra er een update is, zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak! 

Goedemiddag @SaskiaR,

Als ik het goed zeg staat 'Hunted’ nu weer in de opgenomen lijst.


Het lijkt nog niet helemaal opgelost. Gisteravond Hunted niet zichtbaar op de tv ontvanger.


Opnames worden nog steeds niet getoond ook niet na herstarten vd ontvanger. Erg vervelend KPN dat dit soort problemen zich wekelijks blijven herhalen. 


Hier , omgeving Alblasserdam , is de storing nu niet aanwezig.

Wat zou het toch fijn zijn als . . . . . .

de KPN zijn klanten op deze manier zouden informeren over eventuele storingen.

Om nu bij een storing daarachter te komen ben je verplicht om het forum te bezoeken zodat je weet wat er aan de hand is voordat je allerlei kunstgrepen gaat uitvoeren om zelf het defect te verhelpen.

Bij de nieuwe TV+ Boxen hebben we sinds kort die mogelijkheid. Hebben we ook onlangs voor het eerst ingezet om te informeren over een storing met de serieopname van Beste Zangers. Op de oudere stijl ontvangers werkt dit helaas niet. Maar alsnog kunnen we op deze manier in de toekomst makkelijker informeren bij storingen.

 

Het lijkt nog niet helemaal opgelost. Gisteravond Hunted niet zichtbaar op de tv ontvanger.

Je zegt gisteravond, @Paul Schaar, is dit nu nog steeds het geval?


 

Het lijkt nog niet helemaal opgelost. Gisteravond Hunted niet zichtbaar op de tv ontvanger.

Je zegt gisteravond, @Paul Schaar, is dit nu nog steeds het geval?

Hunted is inderdaad nu weer zichtbaar. Maar de afleveringen van vanavond van Goed Tijden en I Can See Your Voice nu weer niet.


Hier in houten ook weer zelfde probleem !!!!


Zou heel fijn zijn als t echt opgelost word !!!

Kpn word steeds duurder dus verwacht ook wel wat terug !!


Duurt nu dus al bijna een week dat je met terugwerkende kracht je opgenomen programma's terug krijgt !


Bij mij hetzelfde. Opnames niet zichtbaar op de tv ontvanger wel in de app, net als eerder deze week.


Hier ook al dagen hetzelfde probleem. Ontzettend vervelend dat KPN zelf aangeeft dat het probleem opgelost is. Gezien de vele reacties is dat niet het geval😌


Bij mij geen conflicten meer.

Ik heb de Arris 5202 icm Experia box V10, mijn IP-adres staat in Weesp (terwijl ik daar niet woon).

Misschien heeft het met de centrale te maken??


Weer hetzelfde probleem sinds gisteren met de opnames. Het zou hersteld zijn maar nog steeds niet en ook geen mededeling erover gehad. 

Vandaag van de 6 opnames,  1 zichtbaar in de opnamelijst

Hoe lang nu weer wachten tot de storing echt helemaal voorbij is??


Probleem bestaat duidelijk nog volop. Mis vanavond op de ontvanger maar liefst 3 actuele opnames.  Natuurlijk zijn ze wel zichtbaar op de app. Ik ben woonachtig in Amsterdam. Kom niet aan met terugkijken, want daar neem ik het niet voor op. Hoe kan het dat dit probleem al bijna een week bestaat. 


Helaas op 09-11-2023 nog niet opgelost. Probleem doet zich nog steeds voor!


Bij mij is Hunted inderdaad weer terug


Hier ook helaas, dit was het nieuws blijft ook staan bij de geplande opnames.

Hier betaal ik natuurlijk geen 5 euro extra voor voor het opnamepakket van kpn. Dit wordt nu echt vervelend zeg!


Ja ja daar gaat ie weer. Helaas weer een paar programma’s die niet in de opnames van de tv-ontvanger staan en wel in de app.

Die ik gisteren noemde is vandaag ook niet in de opnames gekomen. Maar via de app verwijderd (bleef in gepland staan, volgens de gids wel opgenomen).

Ik ga wel balen als ik iets wil opnemen van bijvoorbeeld VRT of CANVAS. Dan kan ik dit niet terugkijken via de gids of via de app kijken.


En daar gaan we weer....…

Opnames van "Dit was het Nieuws" en "Beau" staan weer verkeerd.

Beste medewerkers van IT Kpn.

Kan het pleisterplakken nu eens stoppen en in plaats daarvan gewerkt worden aan een echte oplossing?

Dank!

 


Dank voor de meldingen, we kunnen er op dit moment niets aan doen, maar we komen er morgen verder op terug.


Bij ons precies hetzelfde.

Komt niet in de opname lijst.

Als het programma afgelopen is kun je bij TV gids wel kiezen uit terugkijken of opname kijken.

Komt niet in de opnamelijst te staan.
Blijft op gepland staan. 


Hier ook. Alles gereset (modem en tv ontvanger) maar geen effect. De KPN fouten opspoorder geeft niet eens een optie dat opnemen niet lukt. Onverteerbaar dat je dat niet kan aangeven.

opnames van vanmiddag en vanavond zie ik niet. 

apeldoorn


Bij ons lijkt het bij series die herhaald opgenomen worden.

bv. Goede tijden, Lang leve de liefde etc.

tegelijkertijd zij de voetbalwedstrijden Ajax en AZ wel opgenomen, deze zijn echter eenmalig ingesteld.


1. De fout in het systeem(storing is dit niet meer te noemen) bestaat al een maand

2. Het feit dat dit probleem niet serieus wordt genomen stoort me verschrikkelijk. Een voor velen belangrijke dienst ligt er uit. En dan wachten we tot morgen?? Kom op zeg. Opschalen naar prio 1 mag nou wel eens een keer. Dan kan er 24/7 geacteerd worden.. Al is het maar op de IT wakker te schudden dat ze dit op moeten lossen. 


Bij ons precies hetzelfde.

Komt niet in de opname lijst.

Als het programma afgelopen is kun je bij TV gids wel kiezen uit terugkijken of opname kijken.

Komt niet in de opnamelijst te staan.
Blijft op gepland staan. 

 

Het lijkt bij series die herhaald opgenomen worden.

bv. Goede tijden, Lang leve de liefde etc.

tegelijkertijd zij de voetbalwedstrijden Ajax en AZ wel opgenomen, deze zijn echter eenmalig ingesteld.

 


Hier ook de opnames niet in de lijst bij opnames.

In de gids kan je ze wel terugkijken.

Erg vervelend