Terugkijken werkt niet sinds avond.
Box reboot hielp niet
Vandaag zijn er 2 programmaās die ik opnam niet te zien. Wel zichtbaar in lijst. Maar start ik hem dan krijg ik een onleesbare rode zin die op tilt staat. Strekking van zin is dat ik het niet kan kijken. Een van de 2 is Comedy central. En andere de andere is BBC. Van die laatste is het eerder mislukt. En andere keer was alles goed. Hoe kan dit? Extra jammer is dat je BBC niet kan terug kijkenā¦
Ā
Btw: ik wou nu mislukte opname via terugkijken zien. Kan niet. Ook die rode balk onderaan weer. Gaat om comedy central. Show opnemen gaat elke dag prima.Ā
Ā
Nog een andere opname geprobeerd (npo3) ook mislukt! Wat is er aan er hand? Tv box even uit en en gedaan. Balen dit
Ik kijk al een paar dagen tv via de laptop want de tv is stuk. Ik kon telkens opgeslagen programma's terugkijken maar die starten nu niet meer. Ze zijn wel opgenomen, maar starten niet. Betreft programma's van Nederlandse zenders
Ā
Admin: topic samengevoegd met bestaand topicĀ
Op tv zijn vandaag opgeslagen programmaās ook niet terug te kijkenĀ
Na enige tijd verschijnt er helemaal onder in beeld een rode regel die heel snel weer verdwijnt met de tekst ".. Error ā¦ Box TV+ op het eind". De rode regel verdwijnt zo snel dat ik de tekst niet in zān geheel heb kunnen lezen. Herstarten van de TV Box verandert niets aan de situatie.
Ā
Kan opgenomen film masterĀ chef australie nietĀ terugĀ kijken Net5 zegt steeds dat ik opnieuw moet opstarten. Dit diverse malen gedaan krijg steeds fout melding. Ook bij gewoon terug kijken doet Net5 het niet.
Ā
Er zijn issues met opnemen van Masterchef. ZieĀ Hier
Volgens KPN geen storing maar wel vreemd dat ik geen programma s kan terugkijken, en programma s die vandaag zijn opgenomen niet afspelen. Oudere opnames wel ...
Kpn+ opnieuw gestart, ook modem gereset. Heeft niet geholpen. Is er misschien een oplossing voor dit probleem?
Ā
Hier hetzelfde probleem, ook met KPN+.
Ook opnames en terugkijken van alleen vanavond werkt niet.Ā
Had hetzelfde. Via instellingen opnieuw opstarten. Is eff zoeken, maar werkt bij mij
Er is storing.Ā
Er kan momenteel niks terug gekeken worden via tv+ en online.Ā
Hier werkt terugkijken ook niet op naar het zich laat aanzien alle zenders. Via tv+ en online.Ā
Hier werkt terugkijken ook niet online. Storing dus.
HoiĀ @Leatherlover. Door een storing zijn de opgenomen programma's die op 26 september 2024 tussen 09:00 en 16:00 uur zijn uitgezonden, niet te bekijken of te herstellen. Programma's vanaf 16:00 uur kunnen wel weer worden teruggekeken. Onze excuses voor het ongemak.Ā
Dank. 2 van de 3 waren na 18uur.Ā
Helaas klopt dit niet. Ik had alleen in de avond programmaās opgenomen. Deze waren niet terug te kijken en ook niet via de gids. Overdag had ik niks opgenomenĀ
Het ging om de hele avond. Denk aan āmet het mes op tafelā of de journaals. Via de gids kon het ook niet. Sinds het nieuwe kastje een jaar geleden hebben we alleen maar ellende š„²
Dat is vreemd. Voor zover ik weet, zou het probleem na 16:00 uur verholpen moeten zijn. Kunnen jullie aangeven om welk programma, welke zender en welke tijd het precies gaat? Dan kan ik dit intern doorgeven.
Het ging om npo2 met het mes op tafel
npo 1 journaal 20.00 uur
Ā
Dat is vreemd. Voor zover ik weet, zou het probleem na 16:00 uur verholpen moeten zijn. Kunnen jullie aangeven om welk programma, welke zender en welke tijd het precies gaat? Dan kan ik dit intern doorgeven.
Ik zit na jaren Ziggo sinds dinsdag bij KPN. Ondertiteling van ander programma wordt gebruikt bij Het met me op tafel (woensdag). Stijl ingezet van wit op zwart maar blijft geel. Veel opnames mislukt. Al meteen op 2e dag; BBC 2 House of games. Gister ook House of games (18.30uur). Waku Waku (na 18uur; kon niet terug gekeken worden via Gids. Met het mes op tafel van gister is wel gelukt.Ā
Ā
Hoop niet dat dit voorbode is voor veel gedoe. Zijn er veel storingen?Ā
Halli. Wilde vanmorgen op viaplay de serie mc clouds daughter terug zien en castle. En opeens geeft die aanĀ kpn box op ieuw opstarten geeft fout aan, dat heb ik gedaan en nog steeds rode tekst onder aan. Maar ga ik na de serie castle dat gaat het opeens welmet terug kijken. Ligt het dus aan die 2 seriesĀ of wat. En mam bijt hond pakt ie ook niet. Maar wel deĀ teleshop en naĀ de series kan ik wel terug kijken. Waarom die dan niet opeens
Ā
@Vikash van KPNĀ Dank voor de reactie. Helaas waren opgenomen programmas tot zeker 20.00 uur niet terug te kijken.Ā Waar kan je snel zien of er een storing is?
Javooral viaplay bij 3 series maar. De rest van die zender kan ik wel terug kijken waar ligt dat aan dan
@Vikash van KPNĀ Dank voor de reactie. Helaas waren opgenomen programmas tot zeker 20.00 uur niet terug te kijken.Ā Waar kan je snel zien of er een storing is?
@Vikash van KPN: verschilt dus ook per user.Ā