Skip to main content

[Storing] Terugkijken en Opnames na 9 uur op 26 september

Ā 

Er is op dit moment een probleem met het terugkijken van opnames die na 09:00 uur op 26 september zijn gemaakt met de KPN TV+ Box en via de KPN TV+ app. Ook de functionaliteit Terugkijken via de TV-gids ondervindt problemen.

Wij werken hard aan een oplossing en onderzoeken de oorzaak van deze storing. Zodra er meer informatie beschikbaar is, zullen wij dit bericht bijwerken.

Onze excuses voor het ongemak!

Update 3-10-2024Ā  - 16:24

Storing opgelost, alles hoort nu goed te werken.Ā 

Update: 30-09-3024 - 09:00

De zenders zijn gisteravond volledig hersteld. Het terugkijken en opnames moet weer werken.

Er is nog wel een verstoring in Helmond, als je daar woont kan je er nog last van hebben.

Update 29-09-2024Ā  - 13:24

De meest bekeken zenders zijn hersteld en zijn weer beschikbaar. We zijn momenteel bezig met het herstellen zodat alles weer beschikbaar is.Ā 

UpdateĀ 29-09-2024 - 10:45
We ontvangen opnieuw meldingen dat er problemen zijn bij het bekijken van opnames. Deze meldingen zijn doorgegevenĀ voor verder onderzoek.

Update 27-09-2024 - 13:15 uur

We hebben deze storing in onderzoek.

Ā 

Vervelend om te lezen dat het nog niet goed lijkt te werken. Ik heb het signaal doorgegeven!

Wat ons helpt, is zoveel mogelijk concrete informatie: gaat het alleen om het bekijken van opnames (zo ja, welke: datum, tijdstip, programmanaam en zender) of ook bij live TV kijken en Terugkijken? En welke tv-ontvanger heb je in gebruik?

Ā 

Vervelend om te lezen dat het nog niet goed lijkt te werken. Ik heb het signaal doorgegeven!

Wat ons helpt, is zoveel mogelijk concrete informatie: gaat het alleen om het bekijken van opnames (zo ja, welke: datum, tijdstip, programmanaam en zender) of ook bij live TV kijken en Terugkijken? En welke tv-ontvanger heb je in gebruik?

Ā 

ā€œDat het nog niet goed lijkt te werkenā€Ā is wel heel summier uitgedrukt.

Even snel gekeken wat niet werkt:Ā 

• Live TV terugkijken op alle zenders werkt niet
  • Terugkijken van opgeslagen opnamen vanaf 10 juni 2024 werkt niet

We hebben 2 stuks TV+ boxjes.

Dus graag even verder graven en zoeken naar dit euvel in de diverse data centra die jullie (KPN) beheren!

Ook hier problemen. Als ik iets terug wil kijken dan start hij niet of hij start alleen waarna er een rode balk onderaan het scherm verschijnt met een foutmelding en hij daarna alsnog afbreekt en weer naar de live tv gaat.

Ook hier problemen. Als ik iets terug wil kijken dan start hij niet of hij start alleen waarna er een rode balk onderaan het scherm verschijnt met een foutmelding en hij daarna alsnog afbreekt en weer naar de live tv gaat.

Voor de duidelijkheid: hier gaat het om het terugkijken van programmaā€™s. In de rode balk onderaan staat iets van: probleem opgetreden, start de KPN TV+ box opnieuw op als het probleem zich voor blijft doen.

Zender lijkt hier niet uit te maken. Zowel vanochtend op ESPN 1 geprobeerd als op NPO 1

Ik heb KPN TV+. Deze week is het al 2 keer voorgekomen, dat ik programmaā€™s heb opgenomen, die ik daarna niet kan bekijken. Op donderdag kreeg ik een foutmelding die steeds maar heel even in beeld kwam. Iets met je tv box opnieuw opstarten. Dat heb ik 3 keer gedaan, niets hielp. Ik kon de programmaā€™s ook niet meer bekijken via de gids. Vanmorgen hetzelfde, ik wilde de programmaā€™s bekijkende ik gisteren had opgenomen. Nu kreeg ik bij 1 opname foutcode 1001 te zien. Bij de andere opnames kwam geen foutcode, daar werd gewoon niets opgenomen. Ik begin hier nu toch wel van te balen.

Ā 

Terugkijken werkt weer

Helaas, terugkijken werkt hier nog niet. Voor geen enkele zender. Nu nog altijd niet maar radio werkt overigens ook niet

Get your shit together KPN en ga niet zeggen dat het opgelost is! Kan op geen enkele zender terugkijken en de opnames zijn verloren!

Tja. Ben nu heel Holland bakt Kids aan het terugkijken... DIW7022.Ā 

Opname zaterdag 28e 22:15 BBC1 geeft eerder genoemde rode balk = niet afspeelbaar.

Terugkijkbare programmaā€™s rond die tijd zijn hetzelfde verhaal.

De meest bekeken zenders zijn hersteld en zijn weer beschikbaar. We zijn momenteel bezig met het herstellen zodat alles weer beschikbaar is.

Ik kan nog steeds het nieuws op NPO1 niet terugkijken van gisteren en de programma's op SBS van gisteren doen het ook nog steeds niet? Dus doe niet net alsof alles weer in orde is? Trek ik slecht.

Opname zaterdag 28e 22:15 BBC1 geeft eerder genoemde rode balk = niet afspeelbaar.

Terugkijkbare programmaā€™s rond die tijd zijn hetzelfde verhaal.

Bedankt voor deze terugkoppeling @Hermanqwerty: geven we door.

Ā 

Ik kan nog steeds het nieuws op NPO1 niet terugkijken van gisteren en de programma's op SBS van gisteren doen het ook nog steeds niet? Dus doe niet net alsof alles weer in orde is? Trek ik slecht.

We delen de terugkoppeling vanuit het TV team, @NicolevandenBroek62. Als het probleem bij jou nog steeds niet is opgelost, ontvangen we graag zoveel mogelijk concrete informatie, zodat we kunnen aangeven dat het niet voor iedereen is opgelost.

Kun je het tijdstip van het nieuws op NPO1 aangeven? Heb je maximaal drie voorbeelden van programma's op SBS die niet werken? Zie je, net als Hermanqwerty, ook een rode balk met een foutmelding, zowel bij Terugkijken als wanneer je een opname wilt bekijken?

Opnames van 28-9 niet te bekijken geeft rode balk.

Terugkijken lukt wel weer. Maar mis dus mn opgenomen programma,s. Gaan we die nog kunnen zien.

Geen enkel programma op SBS kan ik terugkijken! En ja dan zie ik ook die rode balk. Van gisteren doet niet Ć©Ć©n Nieuw programma het. De Verraders doet het niet, shownieuws niet, hart in NL doet het niet, nieuw op RTL doet het niet, kan alles wel checken, maar overal zie ik die balk.

En de opnames doen het ook niet. Zelfde vraag: kan ik die nog wel zien? Of is dat verloren zaak?

Opname van 28-9 11.00 op 3sat niet te bekijken! Weer rode balk. En het gaat maar door.

Ik zou teruggebeld worden door een medewerker op zaterdag om 18.30 uur. Is niet gebeurd!

Dus waar blijft de oplossing??

Osasuna - Barcelona op Ziggo sport 1 werkt ook nog niet.Ā 
Ā 

We zetten alle meldingen door en zodra we een update hebben laten we het hier weten! Als je opnames hebt die niet werken of terugkijken wat niet goed gaat,

Geef dan zoveel mogelijk informatie. Dan geven we ook dit door.

We zetten alle meldingen door en zodra we een update hebben laten we het hier weten! Als je opnames hebt die niet werken of terugkijken wat niet goed gaat,

Geef dan zoveel mogelijk informatie. Dan geven we ook dit door.

Ik heb tv+ box DIW7022

Opnames van woensdag op donderdagnacht om 2.20 en iets na 3.00 uur van 3 sat (2 docu's) doen het niet. Om 3.05 programma: Dachstein - Berg der Berge im Salzkammergut.

De eerdere opname om 2.20 uur heb ik uit frustratie al verwijderd.

Vanmorgen om 11.30 3sat programma: Schladminger Bergwelten - Von Gipfel und GƤmsen begint na 20 minuten met rode balk onderaan dat er iets fout is en keert terug naar het menu.

Ā 

Ā 

Ā 

Barca - Osasuna was om 2100 uur.Ā 
Heb tv+ box maar het werkt ook niet op tv.kpn.comĀ 
Ziggo sport 1

Dank beiden!Ā 

Barca - Osasuna was om 2100 uur.Ā 
Heb tv+ box maar het werkt ook niet op tv.kpn.comĀ 
Ziggo sport 1

Werkt hier inderdaad ook niet.

Euh. Het was Osasuna - Barcelona.

Ā 

Ā 

Bij de herhaling van Ac Milan - US Lecce op ziggo sport 2 (nu bezig, begonnen om 17:05) kan ik niet vanaf het begin kijken, krijg dan dezelfde rode balk kort onderin.Ā 

Radiozenders werken ook niet