Skip to main content
Sticky

[Opgelost] TV+ App werkt niet op iPads met iOS 15

• March 31, 2026
  • 39 reacties
  • 408 keer bekeken
Storingstopic draft
Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

[Storing] TV+ App werkt niet op iPads met iOS 15

Er is op dit moment een storing gaande waar de TV+ app niet werkt op iPads met iOS15. We zijn bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. 
Als tijdelijke oplossing kun je via de browser op je iPad nog wel tv kijken via tv.kpn.com

Zodra er een update is, zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak!

Update 1: 1-04-2026 om 19:40 - Er wordt een nieuwe versie beschikbaar gesteld met de verwachting dat deze vanavond beschikbaar komt. Dit is versie 08.90.05. 

39 reacties

Heb een update van de KPN TV+ gehad en ineens werkt decaan op de iPad niet meer

heb een iPad Air 2

Software versie 15.8.7 wat dan ook de nieuwste is

op de iPhone werkt het wel gewoon

• Deelnemer
  • March 28, 2026

Sinds gisteren werkt KPN TV+ niet meer op mijn IPad! 
Niets veranderd, heel vreemd.

Als ik op de app druk op het begin scherm, komt de KPN TV+ app op en zet hem gelijk weer terug naar het begin scherm.

Wat te doen?

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • March 28, 2026

Even alle apps afsluiten.

kpn app heeft het soms moeilijk als er teveel apps open staan op de iPad (hebben trouwens meer apps last van)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 28, 2026

Misschien helpt de hier genoemde oplossing?

• Deelnemer
  • March 28, 2026

Oké Thanks, maar het werkt niet, alle apps staan uit.

Hij blijft hem er af gooien….

emielstroeve
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7

app even verwijderen en weer opnieuw installeren wil nog wel eens helpen

• Nieuwkomer
  • March 28, 2026

Zojuist de app verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd. 

Zelfde probleem !?

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • March 28, 2026

Welke versie iPadOS heeft jouw iPad?

Er zijn meer berichten dat de laatste TV+ app updates niet lijken te werken op iPadOS 15:

en

• Deelnemer
  • March 29, 2026

iPad Air 2  iPadOS 15.8.7

15.8.7 

Ook gedaan, app verwijderd en later opnieuw geïnstalleerd. 

Blijft hetzelfde houden!

• Nieuwkomer
  • March 29, 2026

Ik heb precies hetzelfde probleem. Hen ook alle akties zoals hierboven beschreven maar niks helpt 

• Nieuwkomer
  • March 29, 2026

Na update van kpn tv + werkt hij niet meer op mijn ipad. Zelfde probleem als hier boven beschreven 

• Nieuwkomer
  • March 29, 2026

Als ik het van te voren had geweten had ik de update van kpn tv+ niet uitgevoerd

• Nieuwkomer
  • March 29, 2026

Ook bij mij werkt deze app sinds 2 dagen niet, wat nu ?

ik zie geen feedback hoe wel dit op te lossen…

Gr John 

• Nieuwkomer
  • March 30, 2026

Sinds eergisteren kan mijn man op zijn iPad de KPN tv+ app niet meer openen. Ik heb hem al twee keer opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet. Op mijn eigen iPad werkt hij prima.

Forum|alt.badge.img+6
  • KPN TV+ App QA/Dev
  • March 30, 2026

Kun je het volgende proberen:

1. ga naar instellingen
  2. klik op algemeen
  3. klik op iphone opslag
  4. zoek de KPN TV+ App en klik erop
  5. klik dan op ‘offload app’, de bovenste
  6. en nu op ‘verwijder app’, de onderste

Nu weer de app downloaden en kijken of het werkt. 

• Nieuwkomer
  • March 30, 2026

bovenstaande geprobeerd om via instellingen de app te verwijderen, maar maakt ook geen verschil. probleem blijft bestaan

• Nieuwkomer
  • March 30, 2026

Ik heb hetzelfde probleem op de IPad (telefoon geen probleem(.  Heb software update gedaan, voldoe aan minimum met IOS15, heb app verwijderd en teruggezet. Als ik de app open, lijkt het alsof hij wat doet, even zwart scherm en dan terug naar het startscherm. 
kan hier vanuit KPN nog een oplossing voor gevonden worden? Blijkbaar hebben veel mensen hier last van (vond talloze hits op internet), dat kan toch niet de bedoeling zijn. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • March 30, 2026

Klinkt alsof de app crasht op iPadOS 15. Compatibiliteitsprobleem?

• Nieuwkomer
  • March 30, 2026

Hier precies het zelfde op de iPad. Alles al geprobeerd, hoop dat ​@KPN  met oplossingen komt..

• Nieuwkomer
  • March 30, 2026

Als ik het van te voren had geweten had ik de update van kpn tv+ niet uitgevoerd

Nou inderdaad, ik ook niet

• Nieuwkomer
  • March 30, 2026

Ik heb hetzelfde probleem op de IPad (telefoon geen probleem(.  Heb software update gedaan, voldoe aan minimum met IOS15, heb app verwijderd en teruggezet. Als ik de app open, lijkt het alsof hij wat doet, even zwart scherm en dan terug naar het startscherm. 
kan hier vanuit KPN nog een oplossing voor gevonden worden? Blijkbaar hebben veel mensen hier last van (vond talloze hits op internet), dat kan toch niet de bedoeling zijn. 

Zoals jij en anderen het beschrijven ervaar ook ik. Na de laatste update is dit het geval.

• Nieuwkomer
  • March 30, 2026

Met kpn gebeld, ligt niet aan hun maar aan Apple zeggen ze, met Apple gebeld er is helemaal niets mis met mijn iPad, alle andere apps werken gewoon. KPN het ligt echt bij jullie, kunnen jullie hier aub naar kijken.

• Nieuwkomer
  • March 30, 2026

Hier precies het zelfde probleem. iPad van partner niet van mijzelf wel. Ik lees dat KPN het probleem bij Apple legt, maar duidelijk een probleem bij KPN na een nieuwe update.

• Nieuwkomer
  • March 30, 2026

Hier exact het zelfde probleem sinds 2 dagen, app van KPN TV+ werkt niet meer. 
Graag hoor ik van KPN of hier een oplossing voor is of komt????

• Nieuwkomer
  • March 30, 2026

Hier precies hetzelfde 🫣