Skip to main content

[Storing] Verstoring KPN TV

 

Er is op dit moment een storing gaande met interactieve tv en TV+. De TV+ app en website van KPN TV zijn hierdoor ook verstoord. 

Er wordt aan een oplossing gewerkt. 

 

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.
 

Update 1, 15-10-2024 19:39 uur

De oorzaak van de storing is gevonden en daarmee ook de oplossing. De storing zou hiermee verholpen moeten zijn

Update 2, 16-10-2024 08:00 uur

De storing is opgelost.

Graag een toelichting. Waarom zo hoog frequent terugkerend


nu kan ik weer geen interactieve tv kijken. Je moet steeds opnieuw inloggen en dan gaat het programma niet verder. Zo irritant dit


Mij reciever start op in een soort safe mode met de melding stb-ufa-03.

Ook een reboot resulteert in hetzelfde. 

Het begon dat ik niet terug kon kijken. Hierna een reboot gedaan nu alleen maar safe modus.

 

Robert


.


Goedenavond

bij het aanzetten van de n tv + krig ik :kbx-apk-9009

na een herstart : kbx-apk-9050

wat kan ik eraan doen?

de box is aangesloten op de fritzbox met een kabel en werkte al een week goed, zolang heb ik deze box versie.

internet werkt verder prima

 

groet

Peter

 


KPN TV app is uitgelogd en geeft bij inloggen op alle apparaten de melding geen wifi

 


Zijn er netwerk problemen, mijn tv box komt in beperkte toegang?


In Hoeven 4741 werkt hij ook niet

zegt dat er geen wifi is.

 


Jullie berichten zijn samengevoegd met het centrale topic @Anne_lies @Peter6P @6001909685 Op dit moment kampen we met een storing helaas. 


En weer start hij niet op en moet de stroom  eraf en weer 10 minuten wachten


Inloggen bij KPN TV lukt niet en als je dan het KPN nummer belt om een storing te melden, krijg je een geautomatiseerd bericht te horen dat het nu te druk is en wordt er opgehangen.


Wederom storing, sinds augustus pas lid en lig er al voor de zoveelste keer uit.

Kpn los nu eens eindelijk alles op!

Kpn tv+ werkt beperkt... zowel mobiel als tv.


Ik ervaar nooit storingen bij een prijsverhoging of als er maandelijks betaald moet worden. Best raar


Gewoon tv kijken geen probleem, maar op alle tablets en iphones hebben we zogenaamd geen contact met wifi. Wat we wel hebben dus. Kunnen de app niet geopend krijgen. Hoop niet dat dit lang gaat duren. Kijk altijd via tablet. 


Zal niet eerste zijn maar hoe krijg ik zenders weer terug 


Er is op dit moment een storing gaande @Ew53.  Onze technici zijn druk bezig met het oplossen. 


De technici hebben de oorzaak gevonden en als het goed is ook verholpen. De storing zou daarmee verholpen moeten zijn. 


Hoi

 

Dat klinkt goed maar hier doet nog niks het. Hebben nu ook geen wifi meer

Wat nu?


Hier is het wel opgelost, bedankt voor de communicatie en het oplossen!


Het lijkt op zijn plaats om eens duidelijk aan te geven hoe en waarom deze storing is ontstaan.

Het is te gemakkelijk om te zeggen dat het opgelost is.

Wij willen openheid van zaken. 


Als je nu ook geen wifi meer hebt @Ew53, dan lijkt het er sterk op dat er iets anders aan de hand is. De storing in ons tv netwerk heeft geen invloed op het wifi netwerk van klanten. Je kunt hiervoor dan beter een eigen topic aanmaken of contact opnemen met de klantenservice. 


Ja de app werkt weer. 


moet ik dan nu de ontvanger opnieuw opstarten?


De tv-ontvanger zou in principe zonder herstart weer moeten werken @Ebben. 


Inderdaad,  het werkt ook weer op mijn tablet, in het ‘verre’ noordoosten van Friesland.

Hartelijk dank voor het oplossen van de storing.