Skip to main content
Beantwoord

Opgenomen Masked Singer waardeloos terugkijken

• January 4, 2025
  • 6 reacties
  • 117 keer bekeken

Mask singer opgenomen en was enthousiast om deze te gaan kijken. Nog nooit gehad maar regelmatig stopte het beeld en leek het of deze 5 sec vooruit spoelde. Wat een teleurstelling zeg. Kom op Kpn, het is 2025 dat kan toch niet. Sowieso lijkt het dat de afgelopen weken het allemaal wat minder werkt.  Ben al een paar keer door andere providers benaderd om over te stappen, nou als dit zo blijft ga ik dat zeker doen.  

Beste antwoord door PeterG

Wat jammer dat je dit had. Hier ging opname kijken van de halve finale en finale van dat programma wel goed.

🔺Met de TV+ heb ik echter de laatste weken 2 x iets gelijkaardigs gehad met opnames afspelen. Heb de opname gestopt (anders onthoud ie het punt niet). Daarna ontvanger herstart en dan blijft het weer enkele weken weg.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 4, 2025

Klinkt als een haperende internetverbinding. Heb je KPN al gebeld op 0800-0402?

Theoretisch kan dit ook bij andere providers gebeuren.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2025

Klinkt als een haperende internetverbinding. Heb je KPN al gebeld op 0800-0402?

Theoretisch kan dit ook bij andere providers gebeuren.

Zaterdagavond om 21.30 bellen??? Klantenservice  Gesloten. Het moet gewoon werken dat is waar ik voor betaal lijkt mij. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 4, 2025

Wat jammer dat je dit had. Hier ging opname kijken van de halve finale en finale van dat programma wel goed.

🔺Met de TV+ heb ik echter de laatste weken 2 x iets gelijkaardigs gehad met opnames afspelen. Heb de opname gestopt (anders onthoud ie het punt niet). Daarna ontvanger herstart en dan blijft het weer enkele weken weg.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2025

Oke, maar als je aan het kijken bent( vind de reclames nl te lang)en het programma nog niet afgelopen is dan kun je niet herstarten omdat je dan een stukje mist toch.   Het is gewoon irritant dat je stukjes mist en het beeld hapert. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 4, 2025

Een opname kun je tijdens afspelen gewoon stoppen. Je mist niks. Je kan ook nog wat terug natuurlijk na de herstart. Enne, het hele programma blijft erop staan, dus vanaf her begin kan ook nog. Maar dat heb je al gezien zei het met haperingen. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Frank2023. Zit je helemaal klaar om even lekker een opname terug te kijken en dan hapert de boel. Daar zou ik ook wel van balen. 

@PeterG geeft gelijk een hele goed tip. Even een goede herstart van de tv ontvanger verhelpt vaak van die kleine problemen. Wat dan het makkelijkste is om de KPN-knop rechts bovenaan wat langer in te drukken en dan te kiezen voor ‘Opnieuw opstarten’. 

Hopelijk blijf je voorlopig even storingsvrij na deze handeling.