Skip to main content
Beantwoord

Opgenomen programma niet direct beschikbaar via de TV App op Samsung TV

  • 10 September 2024
  • 7 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik wil graag een programma terugkijken dat ik heb opgenomen. Het is alleen niet direct mogelijk via de iTV App op mijn Samsung televisie. 
 

Hoe lang duurt het voordat deze beschikbaar is nadat het programma is afgelopen? Je

Sommige programma's zijn in de app niet terug te kijken...van de Duitse zenders en de VRT zijn opgenomen programma’s alleen op de ontvanger zelf te bekijken, @Jeroen Buitenhuis. Opgenomen programma’s zijn altijd direct te bekijken, zelfs als ze nog niet afgelopen zijn.


Sommige programma's zijn in de app niet terug te kijken...van de Duitse zenders en de VRT zijn opgenomen programma’s alleen op de ontvanger zelf te bekijken, @Jeroen Buitenhuis. Opgenomen programma’s zijn altijd direct te bekijken, zelfs als ze nog niet afgelopen zijn.

@Jeroen Buitenhuis dit heeft met de rechten te maken wat de zenders hebben bepaald voor KPN, hier heeft KPN geen invloed op.


Er is een uitlooptijd van 15 minuten. Daarna nog een verwerkingstijd (...) van 5 minuten. Dus 20 minuten na de eindtijd (in de gids) van een uitzending is deze te kijken via de app op tv, telefoon, tablet en website.

Zie hier ook uitleg door TV Apps Team.

Opnames van o.a. BBC First en BBC zijn niet via de (smart tv) app beschikbaar.

België en Duitsland neem ik nooit op, maar die volgens mij dito.


Ja! Klopt, @PeterG! Op de app kun je het standaard pas na afloop van de uitlooptijd afspelen...in tegenstelling tot de ontvanger. (Ik bekijk opgenomen programma’s eigenlijk altijd op de ontvanger).Dit verklaart het probleem van @Jeroen Buitenhuis.

Overigens zijn opgenomen programma’s van de BBC wel beschikbaar via de app.


Dank voor de reacties, als ik het goed begrijp moet ik dus even geduld hebben voordat ik opgenomen programma’s kan terugkijken via de TV App.


Ja, klopt, @Jeroen Buitenhuis!

Of je gebruikt de TV-ontvanger, daarop is alles wel meteen te bekijken.


Nou @Jeroen Buitenhuis , begrijp dat je pas na  15 minuten na het opnemen iets terug kunt kijken op de tv app,   what's the problem. 

Je kijkt via de tv app terug, waarom. De tv ontvanger is daar voor gemaakt en kan wel direct de opname bekeken worden.

 

als je verder geen wereldproblemen meer hebt, kan deze  topic mi gesloten worden 


Reageer