Skip to main content
Beantwoord

Opgenomen programma's maar voor een deel te bekijken

• July 31, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik kijk graag naar detectives of andere series op VRT1 of VRT/Canvas. Die neem ik op en bekijk later.

regelmatig merk ik dat afleveringen niet geheel kan bekijken, omdat het voorgaande programma aan het begin langer doorgaat en de aflevering voortijdig wordt afgekapt.

Hoe kan dat en hoe kan dat herteld worden? 

Beste antwoord door RBxx

KPN begint standaard 5 minuten voor de begintijd met de opname en gaat na de (door de zender opgegeven) eindtijd nog 15 minuten door dacht ik. Helaas houdt VRT zich regelmatig niet aan die tijden, door programmawijzigingen en/of uitloop van (sport) uitzendingen.
Advies: neem ook het volgende programma op, dan kan je het ontbrekende deel daar bekijken.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 31, 2025

KPN begint standaard 5 minuten voor de begintijd met de opname en gaat na de (door de zender opgegeven) eindtijd nog 15 minuten door dacht ik. Helaas houdt VRT zich regelmatig niet aan die tijden, door programmawijzigingen en/of uitloop van (sport) uitzendingen.
Advies: neem ook het volgende programma op, dan kan je het ontbrekende deel daar bekijken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 31, 2025

Deze klacht m.b.t. VRT één en canvas lezen we al jaren. Ze zijn daar van de Belgische slag.

Kijk ook eens naar (de programmering van) BBC NL, 25.

Heel veel detectives en Nederlands ondertiteld. Loopt prima met opnemen.

Ook het nodige op NPO 1, 2, 3 en NPO 1 Extra (81).

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 31, 2025

Dankjewel RBXX superuser,

Slimme tip!