Skip to main content

ik kijk via mijn computer tv maar programma's die ik heb opgenomen kan ik niet kijken maar bij mijn vriend gaat dat wel 

Er zijn een stuk of 30 zenders waarbij opnames alleen via de ontvanger gekeken kunnen worden.

Met welke lukt het niet?

Zie ook

bij alle zenders op mijn pc  ik krijg gewoon stilstaand beeld bij mijn vriend zijn pc lukt het wel allemaal afspelen 

Je hebt wel Windows 11? En je gebruikt Firefox, Google Chrome of Edge?

Via http://tv.kpn.com ten overvloede.

ik heb windows 11 en ik gebruik edge en om te zoeken gebruiken we chrome Bing vind ik maar niks 

Raar dat je opnames niet werken in de website.

Werken ze wel via je ontvanger?

ja die werken wel 

(sorry voor mijn late reactie had ff mijn 92 jarige vader aan de lijn om welterusten te zeggen zoals iedere avond)

bij mijn vriend zijn pc doet de opgeslagen serie _ films wel op de pc maar bij mij niet 

Dat is het zelfde account?

En jij, jullie, zijn gewoon op het adres van het abonnement?

ja we wonen samen al 16 jaar 

en nooit  problemen gehad 

Gefeliciteerd met die 16 jaar 🙂

Aangezien het op de computer van je vriend wel werkt, en in de apps op jullie smartphones ook neem ik aan, 'moet’ het iets in jouw computer zijn. Heb je daar misschien een VPN op staan?

Als je naar de gids gaat staat daar bovenin wel n alle zenders ] ?

Anders:

Hoe ben je ingelogd op tv.kpn.com ? Met KPN ID? Log eens uit en log in met abonnementsnummer + pin.

Ik kijk vaker via mijn computer tv en ook kijk ik terug hiermee alleen sinds gisteren krijg ik stilstaand beeld enkel bij het terug kijken van programma’s normale tv doet het gewoon ,via mij telefoon lukt het terugkijken wel.. is er een storing of ligt het ineens aan mijn mac in en uit loggen geeft ook geen verschil

Ik heb dus sinds gisteren het zelfde probleem

Gefeliciteerd met die 16 jaar 🙂

Aangezien het op de computer van je vriend wel werkt, en in de apps op jullie smartphones ook neem ik aan, 'moet’ het iets in jouw computer zijn. Heb je daar misschien een VPN op staan?

Als je naar de gids gaat staat daar bovenin wel n alle zenders ] ?

Anders:

Hoe ben je ingelogd op tv.kpn.com ? Met KPN ID? Log eens uit en log in met abonnementsnummer + pin.

dat heb ik ook al gedaan maar niks kon zelfs niet terug kijken bv de dodenherdenking dus opgenomen en terug kijken lukt niet op mijn pc wel op mijn vriend zijn pc sorry voor mijn late reactie ik heb echt alles 2 a 3 x opnieuw opgestart het is jammer dat ik het zo niet kan laten zien of dat er iemand over mijn schouder hier in Rotterdam Zuid mee kan kijken ben A technische aangelegd en door mijn handicap begrijp ik dingen moelijker dan andere mensen 

Ik kijk vaker via mijn computer tv en ook kijk ik terug hiermee alleen sinds gisteren krijg ik stilstaand beeld enkel bij het terug kijken van programma’s normale tv doet het gewoon ,via mij telefoon lukt het terugkijken wel.. is er een storing of ligt het ineens aan mijn mac in en uit loggen geeft ook geen verschil

precies dat begrijp ik ook niet dus u heb het zelfde probleem ik ken het moeilijk verwoorden u deed dat voor mij dank u wel dat u het goed verwoord ook namens ons 

Ik heb dus sinds gisteren het zelfde probleem

dus ik ben niet de enige dus dus u begrijp hoe frustrerend dit is  

Er zijn hier tot nu 2 meldingen. We (ik) houden het in de gaten.

Maar bij jouw, ​@annemaadrie , lijkt het niet in je abonnement te zitten aangezien je vriend met hetzelfde abonnement het wel kan gebruiken.

Ik heb de opname van de dodenherdenking ook even geprobeerd via Edge. Speelt hier ook af. 

Het zal dus echt iets in je pc moeten zijn. Maar wat?

Heb je al eens de cookies voor kpn.com gewist? Klik bij Edge op het slotje voor de url. Dan is dat één van de opties. Daarna tv.kpn.com in een nieuw venster openen. Oude sluiten.

Er zijn hier tot nu 2 meldingen. We (ik) houden het in de gaten.

Maar bij jouw, ​@annemaadrie , lijkt het niet in je abonnement te zitten aangezien je vriend met hetzelfde abonnement het wel kan gebruiken.

Ik heb de opname van de dodenherdenking ook even geprobeerd via Edge. Speelt hier ook af. 

Het zal dus echt iets in je pc moeten zijn. Maar wat?

Heb je al eens de cookies voor kpn.com gewist? Klik bij Edge op het slotje voor de url. Dan is dat één van de opties. Daarna tv.kpn.com in een nieuw venster openen. Oude sluiten.

nee alles geprobeerd cookies alls weg gehaald pc 3x opnieuw opgestart maar niks doet het 

Zou je het eens in een andere browser willen proberen. Bij voorkeur Google Chrome. (desnoods die browser even installeren)

Zou je het eens in een andere browser willen proberen. Bij voorkeur Google Chrome. (desnoods die browser even installeren)

ook al gedaan werkt ook niet 

🙃 merkwaardig

Zelfde account. Beide pc. Zelfde adres, dus wifi. Bij je vriend werkt het wel. Bij jou niet. 

Schiet mij maar lek.…

Misschien weet de moderator, die hier nog zou moeten komen, wat. 

🙃 merkwaardig

…….

Dit is inderdaad vreemd. Het meeste wat ik zou adviseren heeft Peter, dank daarvoor, al voorgesteld. Het kan nog iets in de verbinding zelf zijn. Kan je wel normaal live tv kijken op jouw computer? 

🙃 merkwaardig

…….

Dit is inderdaad vreemd. Het meeste wat ik zou adviseren heeft Peter, dank daarvoor, al voorgesteld. Het kan nog iets in de verbinding zelf zijn. Kan je wel normaal live tv kijken op jouw computer? 

ja dat kan ik wel alleen terugkijken en opgeslagen programma's niet en films sport serie kan ik allemaal niet kijken maar mijn vriend Adrie wel is alleen mijn pc de rest diet het wel 

🙃 merkwaardig

…….

zou zeggen kom met je eigen ogen zien krijg je er ook koffie bij en haal ik wat bij de koffie 600 meter bij het Feyenoord stadion vandaan 

Reageer