Skip to main content

ik kijk via mijn computer tv maar programma's die ik heb opgenomen kan ik niet kijken maar bij mijn vriend gaat dat wel 

via chrome ook al geprobeerd wat peter zei dat werk OOK niet maar ik reageer pas om 23 uur ff weer Adrie mijn vriend gaat vanavond draaien www.venturafm.nl waar je ook verzoekjes kan aanvragen das onze hobby wat wij met passie doen ik Maandagavond vanaf 20:00 uur en Adrie iedere woensdag avond vanaf 21:00 uur 

kom met je eigen ogen zien

We geloven je wel hoor. Er is alleen alleen geen vinger op te krijgen. Aangezien het via de laptop van je vriend op hetzelfde adres met hetzelfde abonnementsnummer wel werkt. 

En naar ik vermoed via je ontvanger op je (grote) televisie ook.

Het zit dus niet in je account. Maar “ergens” in je laptop.

Het werkt ook via de app in je smartphone mag ik aannemen?

kom met je eigen ogen zien

We geloven je wel hoor. Er is alleen alleen geen vinger op te krijgen. Aangezien het via de laptop van je vriend op hetzelfde adres met hetzelfde abonnementsnummer wel werkt. 

En naar ik vermoed via je ontvanger op je (grote) televisie ook.

Het zit dus niet in je account. Maar “ergens” in je laptop.

Het werkt ook via de app in je smartphone mag ik aannemen?

op mijn smartphone werkt die ook 

ik heb geen laptop alleen een computer

Oh, zo'n losse kast met los toetsenbord, losse muis en scherm? Hoe recent is de hardware?

Maar goed. Het werkt overal wel. Dan zit het toch echt in je computer.

Oh, zo'n losse kast met los toetsenbord, losse muis en scherm? Hoe recent is de hardware?

Maar goed. Het werkt overal wel. Dan zit het toch echt in je computer.

windows 11 ja ik heb wel een echte computer nodig ook omdat we dj 's zijn en dat kan niet met de laptop maar waar dan ik mijn computer?

maar waar dan in mijn computer?

Als ik dat wist had ik je al op dat spoor gezet. Ik heb echt geen idee. We hebben deze situatie; geen opnames, wel live op één van de computers in huis, nog niet eerder gehad.

Gebruiken jullie de tv met de ontvanger van kpn niet?

Ga je wel met http:// naar de website? Of alleen met tv.kpn.com? 

Probeer het eens volledig met http://tv.kpn.com in de adresbalk.

in chrome opgezocht maar niks help en ja we hebben een ontvanger van KPN 

maar zo met schrijven help echt niet van probeer dit eens of doe dat is ik probeer alles er aan toe doen en raak lichtelijk geïrriteerd er van en stress kan ik er echt niet bij hebben 
ik moet het zien gebeuren met een deskundige erbij waarom ik niet eerder geschreven heb is dat ik door dit alles en nog meer andere privé dingen een insult gehad heb TE VEEL stress gehad wat jullie opschrijven begrijp ik vaak niet maar dat is gewoon mijn ziekte is niet verkeerd bedoelt maar mijn hersenen begrijpen dingen niet ik moet het zien via een monteur terplekken maar dat kan blijkbaar niet 

weet je hoeveel mensen zijn zoals ik die het moeten zien of oudere mensen of mensen met een  pc maar er niks van begrijpen neem bv mijn vader 92 jaar die een laptop heb waar mijn moeder die al 3 jaar geleden is overleden die wel met een laptop overweg kon gaan maar alles gaat nu via online soms door dit alles denk ik vaak zal ik overstappen naar een andere provider die wel het thuis kom voor juist zulke mensen   

en bijvoorbeeld Whats-app is voor ons zo simpel omdat we ermee opgegroeid zijn de jongere generatie worden nog net niet geboren met een mobiel of ipad in hun handen maar wij bovende 50 jaar weten al veel dingen niet wij gingen bv ook als er geld moest overgemaakt worden naar een bank toe maar alles gaat online tegenwoordig we horen bij voorbeeld stuur maar een tikkie zelf ik weet niet hoe dat werk en zo zijn er meer dingen 

Dit is geen kpn apparatuur. Daar wordt zelfs geen betaalde monteur voor gestuurd. Doet Ziggo overigens ook niet toen mijn buurvrouw problemen had met haar laptop.

Wordt lid van “student aan huis”. Niet gratis, wel goed. Hebben mij al paar keer geholpen met raadselachtige problemen. Want dat het in jouw pc zit is wel duidelijk, omdat het met precies dezelfde omstandigheid (zelfde itv abonnement, zelfde locatie) op eveneens een pc bij jullie het wel doet.

Sterkte en succes.

Dit is geen kpn apparatuur. Daar wordt zelfs geen betaalde monteur voor gestuurd. Doet Ziggo overigens ook niet toen mijn buurvrouw problemen had met haar laptop.

Wordt lid van “student aan huis”. Niet gratis, wel goed. Hebben mij al paar keer geholpen met raadselachtige problemen. Want dat het in jouw pc zit is wel duidelijk, omdat het met precies dezelfde omstandigheid (zelfde itv abonnement, zelfde locatie) op eveneens een pc bij jullie het wel doet.

Sterkte en succes.

dat mag ik juist niet doen sta onder bewindstelling en mag niks aannemen wat geld kost zit ook met een week budget en daar moeten we iedere week de boodschappen doen ik moet eerst me schulden betalen die me vorige bewind ver viervoudig heb terug betalen en dan praat ik van in de duizenden euro's ik ben blij dat ik me weekgeld krijg en dat er brood op de plank is ik moet overal toestemming voor vragen vakantie geld worden mijn schulden af betaald dus dat gaat het hem ook niet worden ik mag alleen een monteur vragen dus dat gaat hem ook niet worden sorry   

Overleg met je bewindvoerder. 😉

Anders kun je niets anders doen dan de situatie, dat je geen opnames kunt kijken op die éne computer, accepteren. Dit gaan we op afstand niet oplossen. Temeer daar we dit nog nooit hebben gehad.

Via de ontvanger en de andere computer en je smartphone kun je wel opnames kijken.

Overigens: heb je dit al gedaan… de cookies en cache wissen van tv.kpn.com. Daarna de website openen in een nieuw venster of tabblad.

hij doet het nog steeds niet ik kan hier op mijn pc geen programma's terugkijken hij loopt helemaal vast 

nog steeds waar is die service van KPN van vroeger alles gaat nu via het internet maar als je een niet in dat wereldje zit kom er dan maar zelfstandig maar uit 

en ik mag absoluut geen abonnement erbij nemen van student aan huis  

live programma's ned 1,2 & 3 kan ik wel terug kijken maar de rtl4 sbs en de andere zenders niet 

dus ligt NIET aan mijn pc 

en ik heb combivoordeel 3

Nogmaals. Het probleem zit in jouw computer. De andere computer, met hetzelfde tv abonnement, doet het met tv.kpn.com wel goed. Het zit dus, helaas voor jou, niet bij kpn.

En dus zul je op een of andere manier iemand moeten regelen om jouw computer na te kijken. Gratis of….

En wat ik vind van bewind zal ik verder maar niet uitweiden. Dat houd mensen erg tegen in hun leven. Dat blijkt maar weer.

Ook een kpn monteur zal niet gratis zijn want het betreft geen kpn apparatuur. € 75 voorrijkosten + de kosten per half uur. En dat is áls kpn al bereid zou zijn een monteur te sturen. Daar zijn er te weinig van (waar niet) en dit is dus geen kpn apparatuur.

NB dit is mijn laatste bericht anders val ik in herhaling. 

Het is erg vervelend voor je maar het is niet anders. Er zal waarschijnlijk een beveiligingsprogramma op je pc in de weg zitten.

Ik laat het nu verder aan ​@Remco van KPN .

Reageer