Skip to main content
Vraag

Opgeslagen film in de app op iPad kijken lukt niet

• December 27, 2025
  • 9 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik kan de opgeslagen films niet bekijken op mij iPad, mijn partner kan dat wel op zijn iPad.  Ik heb app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd 

9 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Frans1234568, over welke app gaat het precies? Is dat de TV+ App, of een andere app? En wat gebeurt er precies als je een opgeslagen film probeer te kijken? Krijg je een foutmelding in beeld of iets anders?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 31, 2025

Het gaat om de kpn app, opgeslagen films zijn niet zichtbaar en hij zegt iets van ‘oeps kan ik niet downloaden’ 

Ik kan op mijn app, met zelfde account altijd wel opgeslagen films bekijken

Jasper van KPN
Moderator

Dat is de TV+ App dus ​@Frans1234568? Dat verduidelijk je nog niet met je reactie, er zijn meerdere KPN apps. Die foutmelding die je noemt herken ik daarbij niet, kan je een screenshot plaatsen van die foutmelding?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 1, 2026

Jasper van KPN
Moderator

Het is niet 1 specifieke film die de foutmelding geeft zo te zien, maar het hele overzicht met opnames? Het lukt bij jouw partner wel, dus de opnames zelf zijn er wel.

Zou je eens in kunnen loggen op tv.kpn.com, en daar onder Instellingen en Apparaatbeheer kunnen kijken hoeveel apparaten daar staan? Je kunt ze daar ook allemaal verwijderen, opnieuw inloggen op de iPad en kijken hoe het dan gaat.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 3, 2026

Dank je wel, er stonden zes apparaten aangemeld, die nu opgeruimd en het lijkt te werken….

Jasper van KPN
Moderator

Het lijkt te werken klinkt al positiever 🙂 Lukt het nu ook om een opgenomen film te kijken?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 5, 2026

Ja, het lukt, maar nog niet altijd, geeft soms nog wel die foutmelding

Jasper van KPN
Moderator

Ik had de foutmelding niet meer verwacht nu, en hij is er niet altijd dus? Is er een logica wanneer je die ziet, bijvoorbeeld als je direct na het openen van de app daarheen gaat of via een andere pagina?