Skip to main content
Antwoord

Opgeslagen opnames niet altijd zichtbaar

• September 29, 2025
  • 9 reacties
  • 98 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Wanneer wordt het probleem dat je de opnames terug kunt zien in opgeslagen nu eens opgelost ,moet steeds de Soundbox herstarten om alles opgenomen programma's te kunnen zien in opgeslagen , en alles is goed aangesloten. Denk dat ik maar weer de KPN TV ontvanger ga gebruiken

Beste antwoord door JDD

Het de Soundbox omgeruild voor de KPN tv ontvanger was er klaar mee nu werkt het weer prima ,toch jammer dat de Soundbox niet aan de verwachtingen voldeed misschien als ooit de glasvezel wordt aangesloten wat de kabel ligt er al dat het qua signaal beter is.  Denk ook dat 2 verschillende versies van android een verschil maakt.

9 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@JDD . Je moet me even op weg helpen.

Je gaat naar je overzicht en dan missen er opnames? Of is de pagina helemaal leeg? Heb je desnoods een foto/screenshot zodat we mee kunnen kijken? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • October 1, 2025

Na de opnames ga ik naar opgeslagen er staan wel opgeslagen opnames op maar niet de nieuwste opnames dan Soundbox herstarten staan alle opname er wel op.Het gebeurt ook om na te kijken of er opgenomen tijdens opnemen dat staat het er ook niet op

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • October 1, 2025

Weer hetzelfde geen opnanes te zien in oogeslagen ga maar weer opnieuw herstarten 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • October 2, 2025

De opnames worden niet geladen , de fout zit toch echt bij de KPN, heb vanavond al 2x moeten herstarten .heb een KPN TV ontvanger geen problemen met opnames. Hoe kan het dat op de Soundbox wel een probleem is.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 2, 2025

Heeft je Soundbox dezelfde Launcher versie als je TV+ box?

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@JDD .  Is er nog verandering in gekomen? En ik ben ook wel benieuwd naar de firmware versie.

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 10, 2025

Het de Soundbox omgeruild voor de KPN tv ontvanger was er klaar mee nu werkt het weer prima ,toch jammer dat de Soundbox niet aan de verwachtingen voldeed misschien als ooit de glasvezel wordt aangesloten wat de kabel ligt er al dat het qua signaal beter is.  Denk ook dat 2 verschillende versies van android een verschil maakt.

Erwin van KPN
Moderator

Oh, dat is wel drastisch maar ik snap je besluit.  

Als je verder wel tevreden was over het geluid van de Soundbox is het misschien het overwegen waard om het later nog eens te proberen. De software van de Soundbox wordt nu bijna wekelijks ge-update.   Dus die zal ongetwijfeld stabieler worden. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • October 14, 2025

Zou het kunnen dat hier hetzelfde speelt als bij de tv+ box, sinds de laatste update? Zie dit topic:

Â