Skip to main content
Vraag

Oplossing voor KPN TV app voor iOS 18.5

• June 19, 2025
  • 12 reacties
  • 124 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Handig om een vraag te sluiten maar wanneer wordt er een oplossing geboden?

Graag antwoord van KPN Moderators.

het om de  app voor iPad OS 18.5

en ik draaide die op een iPad Air 13” (M2)

12 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • June 19, 2025

Wat is het probleem?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • June 20, 2025

De app doet het niet meer op de iPad sinds daar iPadOS 18.5   Is opgezet

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@clmdriessen, wat doet het precies niet? Krijg je een foutmelding als je iets probeert af te spelen, start de app niet of iets anders? Wij weten alleen wat jij vertelt, we zien niet wat jij ziet. Om mee te kunnen denken hebben we concretere informatie nodig, kan je er meer over vertellen?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • June 20, 2025

ik heb vanmiddag begrepen dat het probleem zit in de wachtwoordenapp.

Normaal gesproken vult die app je wachtwoord en je login naam automatisch in. Dit laatste werkt niet in de app.

Inmiddels heb ik de ipadOS app weer aan de gang door het hele sterke, en dus moeilijke wachtwoord, handmatig in te voeren.

Nu doet zich hetzelfde probleem voor bij mijn iPhone.

Opnieuw geinstalleerd en handmatig alles weer ingevoerd, helaas.

Het probleem zit hem dus toch in de app van KPN.

Het betreft iOS 18.5 een iPhone 13 Pro en de app (KPN TV+ app) opnieuw geinstalleerd.

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • June 21, 2025

Mijn vrouw en ik hebben beiden een iPad 2022 (iPadOS 18.5) en gebruiken veelvuldig de KPN TV+ app zonder problemen. Het inloggen gebeurt feilloos d.m.v. Apple Passwords app. Als het probleem in de app zou zitten dan zouden wij en anderen dat mogelijk ook ondervinden. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • June 21, 2025

#JoCoLa tot mijn verbazing werkt het vandaag weer. Ik begrijp er niet van, gisteren nog met een medewerker aan de telefoon echt alles handmatig ingevoerd. Vandaag liep het weer gesmeerd via de WW-app van Apple.

Ik dacht misschien ligt het aan de VPN, maar deze gebruik ik pas sinds een week. De eerste melding van een  niet functionerede app is al van een paar maanden geleden.

Ben blij dat het werkt, maar snap niet waarom de ene dag wel en de andere niet.

Jasper van KPN
Moderator

Dat is inderdaad niet heel consequent ​@clmdriessen. Werkt dat wel beter als je inlogt met het abonnementsnummer en de pincode? 

Inmiddels heb ik de ipadOS app weer aan de gang door het hele sterke, en dus moeilijke wachtwoord, handmatig in te voeren.

Hoeveel karakters is dat sterke wachtwoord precies?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • June 23, 2025

Ik weet niet waarom je dat wil weten maar het zijn 7 karakters een liggend streepje en weer 6 karakters en een liggend streepje en dan nog eens 5 karakters. 

Jasper van KPN
Moderator

Daar was ik benieuwd naar omdat ik een situatie had gezien waar iemand een dusdanig lang wachtwoord had waardoor het niet lukte. Jouw wachtwoord is een stuk korter, dus dat speelt bij jou dan niet mee.

Had je het ook nog kunnen proberen met het abonnementsnummer en de pincode? Maakt dat daarbij verschil?

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • June 23, 2025

Ik dacht misschien ligt het aan de VPN, maar deze gebruik ik pas sinds een week. De eerste melding van een  niet functionerede app is al van een paar maanden geleden.

Welke VPN gebruik je?  Kijken via VPN is in de kpn tv app geblokkeerd, behalve met een VPN vanaf je thuisnetwerk.  Misschien geldt dit ook al voor inloggen, dat weet ik niet zeker…

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • June 23, 2025

Ik gebruik SurfShark, maar die had ik al uitgezet.

Nu werken op beide apparaten iPad en iPhone de apps weer, ik begrijp er niets van.

Jasper van KPN
Moderator

Als het nu werkt zou ik er ook vanaf blijven, om het zo te houden 🙂 Er zijn in de laatste paar updates wel verbeteringen gedaan voor het inloggen. Hou het voor de zekerheid wel in de gaten, mocht het terugkomen kunnen we verder met je meedenken.