Skip to main content
Beantwoord

Opname bekijken via tv.kpn.com stopt iedere 3 seconde

• 25 maart 2025
  • 6 reacties
  • 28 keer bekeken

ik kijk via tv.kpn.com naar een opname, echter de opname stopt (pauzeert) iedere 3 seconde, dan moet ik op PLAY klikken dan doet de opname het weer 3 seconde. Ik wordt er helemaal gek van. Gisteravond was er nog niets aan de hand.

Beste antwoord door ezinken

Op dit moment werkt het weer maar het gebeurt wel vaker, en het maakt ook niet uit welke browser, ik wissel tussen Chrome en Firefox en beiden vertonen het probleem. Volgende keer dat het gebeurt zal ik eens kijken of het bij andere opnames ook gebeurt.

Bekijk origineel

6 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23574 reacties
  • 26 maart 2025

Hi ​@ezinken, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee, werkt dit inmiddels weer goed? Mag ik weten welke browser je gebruikt en of dit met een andere browser ook gebeurt? Ook goed om te weten, gebeurt dit bij alle opnames? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2025

Op dit moment werkt het weer maar het gebeurt wel vaker, en het maakt ook niet uit welke browser, ik wissel tussen Chrome en Firefox en beiden vertonen het probleem. Volgende keer dat het gebeurt zal ik eens kijken of het bij andere opnames ook gebeurt.

PeterG
Superuser
  • 61666 reacties
  • 26 maart 2025

Heb je wel al Windows 11?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23574 reacties
  • 26 maart 2025
ezinken schreef:

Graag, werkt live tv kijken wel goed via de website? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 27 maart 2025
PeterG schreef:

Heb je wel al Windows 11?

Jazeker!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 27 maart 2025
Alex van KPN schreef:
ezinken schreef:

Graag, werkt live tv kijken wel goed via de website? 

Zal ik ook testen als het weer gebeurt.

Reageer