Skip to main content

Ook ik heb daar last van.  Momenteel probeer ik een opgenomen film te bekijken. Iedere keer bijna op hetzelfde moment bevriest het beeld en komt er een rode balk in beeld met de tekst: Er is een fout opgetreden, probeer het opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, start dan de KPN TV box opnieuw op.
Inmiddels vanmorgen zo'n 6x na elkaar. Iedere keer bijna bij hetzelfde fragment. Ik reset alles door de stroom eraf te halen en start de box opnieuw op en na een paar minuten loop je weer tegen hetzelfde probleem aan.
Heel frustrerend. Je kunt KPN bellen, ik heb daar eerder slechte ervaringen mee opgedaan. Ik heb geprobeerd de firmware te updaten en exact de aangegeven stappen bewandeld, het helpt niets, ik kom gewoon niet verder.
Heel jammer en vervelend!

 

Admin: afgesplitst naar eigen topic

Hoi @stampy61, welkom hier. 

De opname werkt dus niet naar behoren. Deze geeft op een gegeven moment een fout. Dat is niet fijn. 

Je hebt al veel geprobeerd, ontvanger gereset. Modem herstart door deze stroomloos te maken?

Want dan maak je weer een nieuwe verbinding met het netwerk waar de opnames
En is het alleen bij deze film? Welke film is het? Wanneer uitgezonden? Op welke zender?


Bedankt voor de reactie.
Inmiddels de router van stroom afgehaald en na een kwartier weer gekoppeld. Probleem lijkt te zijn verholpen. 
Groet,

Peter


Dat klinkt top. Mocht het nou weer voorkomen, dan hoor ik het graag.