Skip to main content

Soms mis ik een opname omdat de zender de programmering heeft gewijzigd. Is het niet mogelijk om daar een melding van te krijgen of heb ik niet goed opgelet en is dit een bepaalde instelling?

Beste @Bert_61,

Om welke programma gaat het dan? Want die kun je ook eventueel terugkijken via de gids.


Beste Dennis,

Dank voor je reactie,

je hebt natuurlijk een punt als je zegt dat je het programma vaak kunt terugkijken maar dit is niet in alle gevallen (bijv. VRT). Het zou toch handig zijn als er een melding komt in dit soort gevallen. Voorheen in de oude software kreeg jeook geen melding maar dan stond er wel een rood kruis bij de opname en kon je nog ingrijpen wanneer je het op tijd zag. Het is overigens maar een idee hoor, ik lig er niet echt wakker van, er zijn ergere dingen denkbaar :)


Hoi @Bert_61, welkom terug. 

Helaas heeft KPN geen zeggen over de programma wijzigingen en moeten wij het doen met de informatie die wij van de zender door krijgen. Ik ben bang dat we momenteel geen oplossing hebben voor jou probleem :disappointed_relieved: .


Helaas is de VRT nooit zo erg punctueel. Al in de tijd dat je zelf je dag/tijd moest instellen op je recorder ging het vaak mis. En dat deed ik altijd met ruime marges; 10 min. tevoren tot 20 minuten later. Bijna wat kpn nu ook doet.

Tot 24 uur van te voren worden wijzigingen 's nachts nog verwerkt in de gids. Mits: de zender deze doorgeeft. Dus als je overdag voor dezelfde avond instelt zou het het best moeten gaan, maar helaas bij VRT is dat geen garantie.


Dank allemaal voor de reacties en suggesties.

Het leven heeft nog steeds zin, ook zonder deze functie hoor :wink:

Verder ben ik een erg tevreden klant van KPN :thumbsup_tone2: