Skip to main content
Beantwoord

Opname tegels staan over elkaar

• November 3, 2025
  • 8 reacties
  • 141 keer bekeken

Bij tv+ met opneem functie: bij het opnemen van de bolt& beauty en de daarachter the beginning (staan beiden in de gids en worden beiden geselecteerd om op te nemen) staan in de tegels niet apart maar OP elkaar. Dat betekent dat alleen de beginning terug te kijken is en de eerste (bolt) is dan niet te zien. Normaal zie je de front tegel, tik daarop en je ziet de anderen eronder staan. Software van tv ontvanger is up to date. Wat is er aan de hand?

Beste antwoord door TV Apps Team

Het verwijderen van meerdere opnames doen we weleens,maar of dit bij deze opnames gedaan is weten we niet zeker.

kijken naar de boven genoemde opnames is wel mogelijk via de gids, dan maar wachten op een nieuwe update,dan zien we wel of dit mogelijk ook opgelost is. Wanneer is die update gereed?

Tussen 18-20 november komt die update (1.210.1) als het goed is. Dat lost ook weergave issues op met opname mappen (niet alleen het issue met meerdere opnames verwijderen is daarin opgelost). Nog even geduld en anders op 20-11 even zelf zoeken naar de TV+ launcher update. 

8 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@JAFIO, dat is niet handig. Heb je de ontvanger ook al even herstart en eventueel een reset gegeven? Als het er dan nog steeds verkeerd staat, wil je dan een foto uploaden? Dan geef ik dit bij mijn collega's door!

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 7, 2025

Voeding ontvanger uitgezet en reset gedaan. Geen veranderingen gezien. Na verder onderzoek blijkt dat in ons geval de bolt… en BGT wel opgenomen is en niet via ‘opgenomen’ gezien is maar wel via de gids. Daar kan ik doorspoelen zoals elk ander opgenomen prog.,dus is geen terugkijken. In de tegels staat wel een bolt en BGT maat ook een 0. Deze 2 tegels kan ik ook niet verwijderen. Ik stuur 2 foto’s van het scherm.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 7, 2025

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Heb je toevallig afleveringen verwijderd met de knop rechtsboven “meerdere opnames tegelijk"?  Dit geeft namelijk wat issues in de huidige software versie. Met een komende update wordt dat opgelost.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2025

Het verwijderen van meerdere opnames doen we weleens,maar of dit bij deze opnames gedaan is weten we niet zeker.

kijken naar de boven genoemde opnames is wel mogelijk via de gids, dan maar wachten op een nieuwe update,dan zien we wel of dit mogelijk ook opgelost is. Wanneer is die update gereed?

Frans123
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • November 11, 2025

Druk eerst wat langer op aan en uit knop op de KPN TV + box afstandsbediening. 

Totdat je venster slaapstand en opnieuw opstarten ziet. 

Navigeer in dat venster naar opnieuw opstarten en druk op OK. 

De KPN TV + box start daarna opnieuw op. 

Als dat opnieuw opgstart is ga in het startscherm naar opgeslagen en druk op OK 

In opgeslagen zoek je de opname van Bold en druk op OK. 

Daarna moet je nu de opnamens van Bold zichtbaar zijn. 

TV Apps Team
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV apps
  • Antwoord
  • November 11, 2025

Tussen 18-20 november komt die update (1.210.1) als het goed is. Dat lost ook weergave issues op met opname mappen (niet alleen het issue met meerdere opnames verwijderen is daarin opgelost). Nog even geduld en anders op 20-11 even zelf zoeken naar de TV+ launcher update. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 26, 2025

Dank je wel. Probleem is opgelost.