Skip to main content

Stelling: Het is nu woensdag, ik kijk naar Discovery (kanaal 15) en zie dat ze de komende zondag een mooie serie uitzenden die ik graag op wil nemen. Ik ga dan naar de Gids (sta op Discovery, moet helemaal naar boven gaan, de zondag aanklikken bovenin, weer helemaal naar 15 scrollen om zodoende het tijdstip van de opname te selecteren.

 

Wat doe ik niet goed, dit is namelijk zo omslachtig dat ik het waarschijnlijk verkeerd doe.

 

Wie weet wat een simpelere manier is om dit te doen….ik ben benieuwd.

Stelling: Het is nu woensdag, ik kijk naar Discovery (kanaal 15) en zie dat ze de komende zondag een mooie serie uitzenden die ik graag op wil nemen. Ik ga dan naar de Gids (sta op Discovery, moet helemaal naar boven gaan, de zondag aanklikken bovenin, weer helemaal naar 15 scrollen om zodoende het tijdstip van de opname te selecteren.

---

Dat vond ik zelf (in de pilot) ook een probleem bij tv+. Het staat in elk geval als punt 8 op de bekende lijst:

 


Oh, dat kan veel makkelijker.

In de gids kan je met ⏩ meteen 24 uur vóóruit! Dus op woendag 4 x klikken voor de komende zondag.

En kom/ben je in de gids niet op de juiste zender dan kan dat direct met het zendernummer 🙂.


Oh wat goed Peter. Ik wist bijna wel zeker dat het simpeler kon als dat ik het tot nu toe deed. Dank je wel voor het antwoord. Hier ben ik blij mee. 


Oh, dat kan veel makkelijker.

In de gids kan je met ⏩ meteen 24 uur vóóruit! Dus op woendag 4 x klikken voor de komende zondag.

En kom/ben je in de gids niet op de juiste zender dan kan dat direct met het zendernummer 🙂.

Ja nogmaals dank hoor. Dit is hoe het zou moeten werken en dat doet het dus ook. Top! 💐