Skip to main content
Beantwoord

Opnamelijst leeg, tv-ontvanger laat zien 15% opname capaciteit in gebruik

• January 19, 2025
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Mijn opnames zijn ineens verdwenen, bij Opgeslagen staat “geen opnames”, terwijl er wel staat 15 %  in gebruik. Heb alles al geprobeerd, alles opnieuw opgestart, dus waar zijn ze gebleven?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op de KPN Community ​@Ruijsje. Gelukkig zijn de opnames niet compleet verdwenen. In dit geval kan het denk ik geen kwaad om de TV+ box een reset te geven. Na de reset moeten dan ook weer de opnames zichtbaar zijn op de TV+ box. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• January 20, 2025

Zijn de opnames nog wel zichtbaar via de app op je slimfoon of b.v. via de browser (tv.kpn.com) op je pc/laptop? 

Hoeveel ontvangers heb je? Bij meer dan 1, zijn de opnames ook op je andere ontvanger(s) verdwenen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2025

Hallo Henk2304,

Heb net gecheckt,  en ze staan wel op mijn laptop en telefoon!  En heb maar 1 ontvanger. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 20, 2025

Heb je dit nagelopen op je ontvanger?

• Zenders verborgen?
  • Zenderlijst ingesteld?
  • Software opnieuw geïnstalleerd?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 22, 2025

Hallo en welkom op de KPN Community ​@Ruijsje. Gelukkig zijn de opnames niet compleet verdwenen. In dit geval kan het denk ik geen kwaad om de TV+ box een reset te geven. Na de reset moeten dan ook weer de opnames zichtbaar zijn op de TV+ box. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 22, 2025

Hallo allemaal, 

Ik heb gisteren inderdaad een reset gedaan,  en het is terug! Bedankt allemaal voor jullie hulp!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Mooi om te horen ​@Ruijsje