Skip to main content

Ik heb, sinds de nieuwe versie op mijn telefoon staat, hier ook last van. Vind het ontzettend irritant en geen verbetering. Hoop dat het snel aangepast wordt

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb hier ook veel last van op de DIW7022, je moet dan goed onthouden waar je gebleven ben met kijken en dan naar dat punt doorspoelen.

Ik heb er last van sinds de grote tv-storing een paar weken geleden.


Het is inderdaad nog steeds zo. Als ik via de tv een opname kijk en ik wil dan later verder kijken op mijn tablet of op mijn mobiel,  dan begint de opname weer van vooraf aan. Heel vervelend want vroeger was dat niet. Ik hoopte 2 maanden geleden dat dit via een update van de app opgelost zou worden, maar helaas.... Jammer.


Als ik later verder wil kijken gaat het niet goed op de decoder, ik gebruik geen tv apps.


Goedemorgen @Jaannie, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Normaal is het zo dat als je een opname begint te kijken, en je stopt, dan maakt het apparaat een bookmark op ons platform waar je was gebleven. En als je dan later verder kijkt, op hetzelfde apparaat of op een andere, dan leest dat apparaat de bookmark, en ga je verder waar je was. 

Maar omdat de nieuwe app deze functie nog niet heeft, zul je daar altijd weer bij het begin beginnen. En kan je ook niet een opname die je in de app begonnen bent, op een ander apparaat verder kijken. Ik begrijp heel goed dat erg onhandig is en hopelijk komt er snel een update waarin dit probleem wordt verholpen. 


Reageer