Skip to main content

Sinds een recente update op TV+ op de setup box en de app, onthouden de opnames niet meer waar ik gestopt ben met kijken. Voorheen als ik stopte via bijv. de setup box, kon ik later verder kijken van dat zelfde punt via mijn telefoon op tablet. Nu start een opname elke keer opnieuw ongeacht waar ik op kijk (tv, telefoon, tablet). heel irritant. 

Hoi @Tvkijker2610. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is om steeds weer vanaf het begin te kijken. Ik heb hier niet gelijk een oplossing voor, maar we nemen geven dit wel door aan onze ontwikkelaars. Bedankt voor deze feedback! 😊


@Tvkijker2610, de app die jij op je telefoon en tablet hebt, is dit onze nieuwste app?

Hier lees je daar meer over:

 

Het is namelijk zo dat deze nieuwe app bookmarks nog niet geïmplementeerd heeft.

Normaal is het zo dat als je een opname begint te kijken, en je stopt, dan maakt het apparaat een bookmark op ons platform waar je was gebleven. En als je dan later verder kijkt, op hetzelfde apparaat of op een andere, dan leest dat apparaat de bookmark, en ga je verder waar je was. 

Maar omdat de nieuwe app deze functie nog niet heeft, zul je daar altijd weer bij het begin beginnen. En kan je ook niet een opname die je in de app begonnen bent, op een ander apparaat verder kijken. 

 

Als jij nog niet de nieuwe app gebruikt op je telefoon en tablet, dan zou je dus wel gewoon moeten kunnen doorkijken. Dus als dit zo is, dan hoor ik het graag. 


Beste Erik,

Dank voor de uitleg. Ik voer altijd automatisch app updates uit dus dit zeker jullie nieuwste app. Dit herkende ik al aan de andere indeling wanneer je de app opent. Dan begrijp ik waarom het nu anders werkt dan de vorige versie. Ik hoop dat het snel wordt ingevoerd.


Ik heb hetzelfde probleem. En als je in de Google Play Store bij reviews van de app kijkt, hebben veel meer mensen hier last van. Heel vervelend. Ik hoop dat het snel wordt opgelost.


Reageer