Skip to main content
Vraag

Opnames haperen bij terugkijken opnames op Android telefoon

• February 11, 2025
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Als ik op mijn Android telefoon mijn opnames terug kijk, heb ik vaak een haperend beeld. Houterig, geluid niet sync. Mijn wifi doet het prima,  daar ligt het niet aan.

Ik mis nog steeds de gids per zender verticaal, om opnames in te kunnen plannen.

En dataverbruik, resolutie niet kunnen kiezen is met name onderweg vervelend want zo kost een half uur tv kijken op mobiel, gemiddeld busritje, 1 GB.

Het menu waar mijn opnames staan moet ik vaker dan me lief is, lees meerdere keren per dag, verlaten omdat ie niet laadt, en ik dus niet kan scrollen. Ik zie wel de pagina met mijn opnames, maar als ik wil scrollen blijft hij hangen, laadt dan niet. Ik moet dan mijn opnames verlaten, klikken op gids, pas dan weer op ‘opgeslagen’ , dan op ‘bekijk alles’. Onnodig extra handelingen.

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • February 13, 2025

Hoi ​@SandraB_ . Dank je voor je feedback over de nieuwe TV+ app. Dat wordt allemaal genoteerd en meegenomen. 

Wat betreft dat eerste wat je noemt over het haperende beeld tijdens het kijken van opnames, heb je dit ook bij live tv kijken? En zou je ook eens een opname via 4G/5G kunnen afspelen? Dan ben ik benieuwd of het dan ook voorkomt.