Skip to main content
Beantwoord

Opnames haperen regelmatig

• September 24, 2024
  • 5 reacties
  • 159 keer bekeken

Goedemiddag, bij het terugkijken van opnames happert de uitzending regelmatig. Ik heb dit thuis met de modem in mindere mate, maar vooral bij het kijken met de app op de ipad. Casten vanaf de ipad naar de tv maakt het erger en doen we dus niet meer. Is hier een oplossing voor?

Beste antwoord door Erwin van KPN

We zien wat eigenaardigheden met onze beta app en ipads.

Zie je dit allen bij opnames of ook bij live tv kijken of terugkijken?  Welke ios versie staat er op je ipad? 

als je op de ipad via de browser kijkt (bij voorkeur chrome) https://tv.kpn.com/

Is het dan beter?

Alle info is welkom

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @David van V  . Heb je ook nog andere mobiele apparaten in bezit waar je het mee kunt testen? Ik wil graag weten of het alleen met die ipad is namelijk. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 28, 2024

Het lijkt erop dat kijken vanaf mijn telefoon beter gaat. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 30, 2024

We zien wat eigenaardigheden met onze beta app en ipads.

Zie je dit allen bij opnames of ook bij live tv kijken of terugkijken?  Welke ios versie staat er op je ipad? 

als je op de ipad via de browser kijkt (bij voorkeur chrome) https://tv.kpn.com/

Is het dan beter?

Alle info is welkom

metam1964
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • February 17, 2025

Ik heb een soortgelijk probleem, ook met mijn ipad. Het betreft de laatste twee opnames van Grey’s Anatomy. De opname is te bekijken, maar elke 30 seconden start de opname een paar seconden terug, of hij blijft even staan terwijl de tools (voortgangsbalk en omschrijving e.d.) in beeld komen (alsof ik het scherm aanraak, maar dat doe ik niet). 
het issue is er niet bij mijn andere opnamen. 
ik kan een filmpje sturen waarin het gebeurt. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 19, 2025

Ik heb een soortgelijk probleem, ook met mijn ipad. Het betreft de laatste twee opnames van Grey’s Anatomy. De opname is te bekijken, maar elke 30 seconden start de opname een paar seconden terug, of hij blijft even staan terwijl de tools (voortgangsbalk en omschrijving e.d.) in beeld komen (alsof ik het scherm aanraak, maar dat doe ik niet). 
het issue is er niet bij mijn andere opnamen. 
ik kan een filmpje sturen waarin het gebeurt. 

en als je de opname op een tuner terugkijkt? Is het dan wel goed?