Skip to main content

Het probleem staat eigenlijk al in de titel: De lijst van opnames in de HMB2260 komt in het geheel niet overeen met de opnames die ik zie in de KPN TV+ app.
De software van HMB is een tijdje geleden bijgewerkt, de app gisteren, maar daarvoor was het ook al zo.

Het internet/TV abonnement en het telefoonabonnement staan allebei op het zelfde postadres, en ze zijn ook zichtbaar in de MijnKPN app.

Misschien moeten ze op de een of andere manier toch nog aan elkaar gekoppeld worden?
 

Opnames van de HD-"Glas" zenders (661 t/m 670) zal je op de TV+ Box niet zien.

Voor KPN is dit issue ook niet interessant immers als abonnees heb je ofwel alleen de oude TV intvanger (2260, 2952 of 5202) ofwel alleen de TV+ Box.


@wjb Mijn issue is dat ik maar een klein deel van de op de 2260 opgeslagen en geprogrammeerde opnames terug zie in de app op mijn iphone. 


Heb je via de 2260 opnames gemaakt van de zenders op 661 tot en met 670? Op de 2260 heten ze HDglas. 

Deze maken geen ddel uit van het online platform. Zijn alleen beschikbaar op de ontvanger en de opnames daarvan ook.

 


@wjb Mijn issue is dat ik maar een klein deel van de op de 2260 opgeslagen en geprogrammeerde opnames terug zie in de app op mijn iphone. 

Oeps ... iets te snel gereageerd, ik dacht dat dit over de TV+ Box ging. Maar dat is niet zo, het gaat over de TV+ app.

Opnames van de HD-"Glas" zenders zijn niet zichtbaar in de TV+ app. Dat was overigens ook al zo in de voorgaande de KPN TV app. Ik vraag al jaren om de opnames van die zenders (in gewone kwaliteit) beschikbaar te stellen in de TV apps en op de site maar tot nu toe krijg ik altijd nul op rekest. Ik heb er ook een hard hoofd in dat dit ooit nog zal gaan komen.


@wjb @PeterG Bedankt voor jullie reacties. Helemaal duidelijk hoe mijn probleem is ontstaan, jammer dat KPN dat niet anders wil regelen.
Er zit dus blijkbaar niets anders op dan dat ik de programma’s die ik ook op de app wil bekijken ook twee keer programmeer.
Dat ga ik binnenkort nog wel eens proberen.


Reageer