Skip to main content

Met de tv kan ik welopnames programmeren maar met de iPad niet meer

Hoi @MarcelElsloo, lukt dat nog steeds niet of kan je inmiddels wel weer opnames inplannen? Als het nog speelt, is het dan bij specifieke zenders, of overal? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te lichten kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Een dag later was t opgelost


Goed om te lezen dat het inmiddels weer lukt Marcel! Als we iets anders voor je kunnen doen in de toekomst weet je ons te vinden.


Beste Jasper, je aanbod of je iets anders voor me kunt doen……..wil ik wel accepteren.

 

geruime tijd geleden heb ik een vraag gesteld, maar nooit een oplossing aangereikt gekregen.

het gaat over de beveiliging (waarschijnlijk). Ik heb 2 oppo’s mobiele telefoons. Bij sommige websites, zeker bij het gebruik van Digid, lukt het niet om in te loggen via wifi . Ik moet eerst de wifi uitzetten voordat ik kan inloggen op Digid. 
hoe ik dit kan verhelpen kan ik nergens vinden.

groetjes Marcel.


Dat is een ander probleem inderdaad. Ik zie het eerdere topic wat je daarover had aangemaakt, Erik had daarin nog een suggestie gegeven. Had je die al kunnen proberen? Als het daarmee nog niet beter werd kan je het beste in dat topic verder gaan. Dan blijft het overzichtelijk per onderwerp.

 


Reageer