Skip to main content
Beantwoord

Opnames inplannen vanaf tablet of mobiel

• November 7, 2025
  • 5 reacties
  • 47 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb Interactieve TV met opneempakket. Kan ik het opnemen ook inplannen vanaf mobiel of tablet, dus van een afstand.Of kan het enkel thuis met afstandsbediening. Ik heb dus GEEN KPN TV+.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Mark50, welkom op de community. Hiervoor kan je de TV+ App op je mobiele telefoon of tablet gebruiken. Dat is de enige TV app die we hebben voor die apparaten, en als je daar opnames in plant zullen die voor je opgenomen worden.

Als vergelijk; voor de smart tv hebben voor AndroidTV nu ook de TV+ App, maar voor LG en Samsung is het nog de iTV app. Die kan je naast elkaar gebruiken als je meerdere tv's van verschillende merken hebt.

Meer over de TV+ App kan je hier lezen: 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • November 7, 2025

Ja, dat kan prima en eenvoudig via tv.kpn.com

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 7, 2025

Ja, met KPN TV+ app voor mobiel en tablet (Apple of Android), of op tv.kpn.com website.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 8, 2025

katana321: dank, dit werkt

wartywolfs: KPN TV+ app werkt toch niet als je geen KPN TV+ hebt. Mijn account kan pas na een aantal maanden omgezet worden. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 8, 2025

Vreemd dat het voor jou niet werkt. Ik heb ook nog een oud iTV abonnement, en gebruik de mobiele TV+ app bijna dagelijks om opnames in te plannen.

Hoe ben jij ingelogd op de TV+ app? Met tv abonnementsnummer + pincode, of met je KPN ID + wachtwoord? Misschien is je tv abonnement niet goed gekoppeld met je KPN ID als dat laatste voor jou niet werkt.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 10, 2025

Hoi ​@Mark50, welkom op de community. Hiervoor kan je de TV+ App op je mobiele telefoon of tablet gebruiken. Dat is de enige TV app die we hebben voor die apparaten, en als je daar opnames in plant zullen die voor je opgenomen worden.

Als vergelijk; voor de smart tv hebben voor AndroidTV nu ook de TV+ App, maar voor LG en Samsung is het nog de iTV app. Die kan je naast elkaar gebruiken als je meerdere tv's van verschillende merken hebt.

Meer over de TV+ App kan je hier lezen: 

Â