Skip to main content

Heb een extra kastje genomen (nu 2) waarvan gelijk de faciliteit van opname zit, in de advertentie staat dat je kan terugkijken op alle televisies dus ook alleen via de app?

Ik heb een andere tv waar we kijken via de Google app(dongel) maar daar kan ik geen opnames bekijken , is dat een aanpassing van een instelling of foute info van kpn?

Weet iemand een oplossing? 

 

Niet van alle zenders kan je de opnames terugkijken in de app, ook niet als je twee ontvangers hebt. BBC bijvoorbeeld wel, maar van de Duitse zenders en de VRT kan je de opnames alleen maar op de ontvanger(s) terugkijken. Wordt ook in het scherm aangegeven trouwens, @Dittmar.


Dank voor je snelle reactie maar ik bedoel volgens info zou je op alle tv opnames moeten kijken. 

Tv verbonden met kpn kastje geen probleem maar tv verbonden met dongel van Google kan je geen opnames kijken 


Nee, op de Chromecast gebruik je de app en daarop kan je dus niet alle opnames bekijken. Heel veel ook wel, trouwens.

Om welke zenders gaat het dan, @Dittmar?


Voorheen hadden wij ziggo en daar kon het wel, ga ervan uit dat het een instelling moet zijn vooral omdat kpn zegt op alle toestellen opnames te kunnen bekijken bekijken en geen uitzondering wordt gemaakt 


Op de chromecast helemaal niets

Melding zegt opnames alleen kijken op tv ontvanger 


Bij KPN zijn er dus zenders waarvan de opnames alleen op de ontvanger gekeken kunnen worden. Maar bij de meeste zenders kunnen de opnames wel op de app gekeken worden.

Ziet u van geen enkele zender opnames in de app? U weet waar u moet kijken? Onder in scherm mapje "Opgeslagen"?


? Dat geldt niet voor alle zenders, dat kan niet. NPO, RTL en BBC kan je echt bekijken in de app...die mededeling die je noemt krijg je bij programma's van Duitse zenders etc, @Dittmar.


Dank ,  we gaan het proberen en komen zonodig terug 

 


Reageer