Skip to main content
Beantwoord

Opnames kwijt na update tv-ontvanger

• January 30, 2025
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Hartelijk goedemiddag,

Vannacht product update ontvangen ( heb een 2952) maar nu ben ik veel opgenomen afleveringen kwijt althans ze zijn niet zichtbaar te krijgen. Het betreft meerdere zenders en ook opnames van weken geleden. Heb ook al een frisse start uitgevoerdĀ 

O.a. History channel Discovery channel Veronica HGtv VRT canvas Net 5.

Heb ik een ernstig probleem of is er een oplossing?😊

Op moment van het schrijven van deze vraag ontdekte ik dat vanaf kanaal 12 alles op zwart staatĀ 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Rynomano, ik denk ook graag mee.Ā 

Zou je je modem ook willen resetten, dat is het apparaat waarop de televisieontvanger is aangesloten. Dit doe je door het resetknopje met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten.Ā 

Laat je hier nog weten of het is gelukt?Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 31, 2025

Zou je je modem ook willen resetten, dat is het apparaat waarop de televisieontvanger is aangesloten. Dit doe je door het resetknopje met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten.Ā 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 31, 2025

Hoi Alex,

7 minuten geleden gedaan en ik heb alles weer terug. Het werkt dus in mijn geval šŸ˜ŠšŸ‘ dank

Ā 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 31, 2025

Hoi Alex,

7 minuten geleden gedaan en ik heb alles weer terug. Het werkt dus in mijn geval šŸ˜ŠšŸ‘ dank

Top! Fijn om te horen en dankjewel voor de terugkoppeling hier.Ā