Skip to main content

Ik heb een probleem met mijn opnames, de meeste programma's die ik opneem lopen vast na een korte tijd, hierdoor mis ik al mijn programma's voor een groot deel.

Alles heb ik al geprobeerd, klantenservice is via de telefoon niet behulpzaam, dus vandaar dit bericht zodat ik toch misschien een oplossing krijg of in ieder geval wat meer hulp, klantenservice schuift het probleem naar mij toe en is niet bereid om enigzins hulp te bieden door bijvoorbeeld een andere kpn box op te sturen naar mij.

Graag wil ik zsm iets horen van de klantenservice, of door iemand die graag wilt helpen want ik zit nu 7 weken bij KPN en begin er nu al spijt van te krijgen.

Danku voor het lezen en alvast bedankt voor een mogelijke oplossing.

Je hebt de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Wat je als eerste kan proberen, is om hem opnieuw op te laten starten.

Houd de kpn toets (rechtsboven op de KPN ab) ingedrukt totdat je een popup scherm krijgt en kies voor opnieuw opstarten.

P.S.

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12?  of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen. 

Alle ingangen zitten bij de B12 gewoon zoals het hoort.

heb het nog even gecheckt maar de ethernet kabel zit direct van het modem naar het kpn box verbonden.

Opniew starten al meermaals geprobeerd.

Ik spreek namens mijn ouders omdat ze daar geen kennis in hebben, ik heb wel ietswat meer kennis alleen voor mij is de kennis een beetje minder geworden door de jaren heen haha ik heb van alles wat er mee mis kan zijn al geprobeerd om het probleem te verhelpem maar helaas.

Kan het een fout zijn in de box zelf ?

Ik begrijp dat je met een UTP kabel rechtstreeks van de DIW7022 naar de Box12 gaat.

En ik ga ervan uit dat je normaal tv kan kijken.

Je kan de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) resetten.

Achterop zit een klein gaatje, doe daar een klein (dun) voorwerp in en wacht totdat hij gaat resetten.

Nadeel is, dat je daarna alles opnieuw moet instellen.

De opnames staan op een server, dus dat is geen probleem.

Zie ook hier.

Reageer