Skip to main content

 

Ik herken het probleem, en ik vermoed waar het door wordt veroorzaakt. Ik kan het echter niet met zekerheid zeggen, dus graag reacties:

Ik meen dat het opnemen van de GOS-versie van een programma alleen gebeurt als ik de opname inplan via de iTV app (Android). Dit zou betekenen dat degene die de gids-info daarin invoert, bij de opname-info per abuis soms de GOS-zender vermeldt ipv de reguliere zender.

Als ik opnames plan via het menu op het iTV kastje, lijkt het probleem niet op te treden. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

@Chiel Smelik 

Je moet voor de  gos een heel eind scrollen in de app. En de gewone staan helemaal bovenaan. Je daarin vergissen kan naar mijn mening niet. 

Waarom men dan wel soms van gos plant...


@PeterG 

Ik heb naar aanleiding van de reactie van Peter ontdekt waardoor het probleem bij mij ontstaat:

Als je in de app zoekt op een bepaalde uitzending, toont de lijst met resultaten zowel de ‘gewone’ zender als de GOS-zender. Dit verschil is echter bijna niet zichtbaar zo klein: in onderstaande schermafbeelding van mijn telefoon is het zichtbaar in het zenderlogo, als je heel goed kijkt.

Ik heb nooit doorgehad dat het hier verschillende zenders betrof (ik snapte nooit waarom er meerdere zoekresultaten kwamen maar negeerde dat). Ik klikte gewoonweg de eerste aan - en idioot genoeg is dat dus juist de GOS-versie… 

Wellicht kunnen ze in de app beter onderscheid tussen deze twee maken én de gewone uitzending als eerste zoekresultaat tonen - dit is tenslotte ook de eerste zender in de lijst.

Bedankt Peter voor het reageren.

 

 


Als je de zenders verbergt, zie je ze volgens mij ook niet in de app.

 

@Chiel Smelik mag ik vragen waarom je een antwoord geeft op een topic van 1 jaar oud? 

Volgens mij was de topic al afgehandeld voor de starter.  C.Talk


[Als je de zenders verbergt, zie je ze volgens mij ook niet in de app.] 

Bij mij werkt dat helaas niet... 

pmag ik vragen waarom je een antwoord geeft op een topic van 1 jaar oud?]

Omdat het voor mij relevant is en niet alle informatie hierover al was gedeeld. 


Hi @Chiel Smelik, ik heb je even een eigen topic gegeven. Goed speurwerk :spy_tone2:

Ik ga hier intern even een balletje over opgooien want heel duidelijk is het verschil inderdaad niet!


Hi @Chiel Smelik, ik heb zelf geen terugkoppeling ontvangen van de achterliggende afdeling waar ik dit naar door heb gestuurd, maar dat betekent natuurlijk niet dat ze niks hebben gedaan :thinking:

Ben jij dit recentelijk nog weer tegen gekomen? Of lijkt het er op dat ze dit aangepast hebben? Hoor het graag!


Hallo @Maja_ , afgelopen week was de situatie nog ongewijzigd.

 


Ok balen, dan ga ik er weer even achteraan!


Kwam toevallig tijdens  wat dieper zoeken hier op het forum, maar dit is waarschijnlijk het antwoord dat ik al zo'n 2 jaar (!) zoek. Meerdere malen de helpdesks van eerst XS4ALL en daarna KPN gebeld want ik erger me er kapot aan. En niemand die een oplossing weet… de laatste keer begon KPN vrolijk naar XS4ALL te verwijzen. Ik voelde me echt afgescheept.

Dus dit mag echt wel bekender gemaakt worden en nog mooier zou zijn als de versies zónder die gesproken ondertitels als eerste bovenaan in de app verschijnen. Raar trouwens dat dat 'gos' zo miniscuul klein vermeld staat. Ik dacht altijd dat het ging om mét en zonder HD-kwaliteit als ik dezelfde titel twee keer in beeld kreeg.