In het verleden met telfort hadden wij nooit problemen met het kijken van opnames, echter sinds wij bij de KPN zitten heb ik met regelmaat problemen dat deze een netwerk fout geven. Geeft wel aan dat gewoon TV kijken kan. Mijn TV zit rechtstreeks aangesloten op de modem. Ook met regelmatig een netwerk fout als ik terug wil kijken. Ik merk dat ook aan de wifi dat deze met regelmaat wegvalt. Ik heb zelf een kpn superwifi, maar dat maakt niet uit. Wat is er destijds veranderd met de overgang naar KPN????? Ik heb een snelle internet verbinding en dat kan dus het probleem niet zijn.
Beste
Â
Welke tv-ontvanger gebruik jij? En heb je deze al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Je geeft ook aan dat de wifi met regelmaat wegvalt, in dat geval zou het niets met de tv-ontvanger te maken hebben, maar met het internet. Heb jij jouw modem ook al eens gereset? Je kunt in dat geval ook het stappenplan voor problemen met internet eens doorlopen.Â
Mijn modem moet ik met regelmaat een keer resetten en soms werkt dan alles en soms niet.
Maar als ik naar de fabriek instellingen ga ben ik al mijn (extra) gegevens kwijt, dus dat zie ik niet zo graag.
Dat begrijp ik zeker! Je kunt altijd even telefonisch contact met ons opnemen via 0800-0402. We kunnen dan je lijn doormeten en wellicht van afstand al zien wat er aan de hand is. Het stappenplan waar ik hierboven naar verwijs, zou ik in ieder geval eens doorlopen.Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.