Skip to main content
Vraag

Opnames niet beschikbaar in de KPN TV+ app

• August 5, 2025
  • 60 reacties
  • 906 keer bekeken

Ik zie in de KPN TV+ App geen opnamen terug omdat ik geen opneem abonnement zou hebben.

De opnamen staat wel gewoon op de KPN TV box en ook  als ik via browser inlog zie ik ze gewoon staan. Waarom dan niet in de KPN TV+ App, heb al uitgelogd en opnieuw ingelogd maar dat maakt het verschil niet. (Ik heb het opnemen pakket actief, via level 2 voordelen)

60 reacties

• Nieuwkomer
  • August 5, 2025

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb het uitgebreide opnemen pakket (1000 uur) en kan sinds gisteravond geen opnames meer zien op mijn telefoon 

• August 6, 2025

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb het uitgebreide opnemen pakket (1000 uur) en kan sinds gisteravond geen opnames meer zien op mijn telefoon 

Dat uitgebreide opnemen pakket had ik ook, en volgens mij heb ik het nog altijd. Twijfel omdat  ook dat gratis opnemen vanwege het bereiken van level 2 (combivoordeel) is geactiveerd.

Alleen de app geeft aan dat er geen opnemen pakket abonnement actief is, terwijl dat er wel is.

Vandaar ook dat de opnamen er niet staan.

Wachten tot er iemand reageert van KPN,  ben inmiddels 21 uur verder nog geen reactie, ze zijn niet van tempoteam hier. 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Rob-K, welkom op de KPN Community!

Ik snap dat je graag zo snel mogelijk een reactie van iemand van KPN wil. Maar dan ben je hier misschien niet aan het juiste adres. De KPN Community is een plek waar klanten elkaar helpen en ervaringen uitdelen. Natuurlijk wordt hier ook meegelezen door moderators, zoals ik. Een reactie van ons kan alleen wel iets langer duren. Het is namelijk geen directe chat.

Goed, dat gezegd hebbende. We zijn inmiddels een paar dagen verder. Ervaar je nog steeds hetzelfde probleem?

Ik heb zelf getest met het reguliere Opnemen Pakket en ik zie wel de opnames in de KPN TV+ app. Als jij nog altijd geen opnames in de app ziet, dan ligt het waarschijnlijk aan het Opnemen Pakket Extra. Maar dit zou dan uitzocht moeten worden. Ik denk dat daarvoor het beste een ticket aangemaakt kan worden. En dit doen we alleen via de klantenservice. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

• August 7, 2025

Hi ​@Rob-K, welkom op de KPN Community!

Ik snap dat je graag zo snel mogelijk een reactie van iemand van KPN wil. Maar dan ben je hier misschien niet aan het juiste adres. De KPN Community is een plek waar klanten elkaar helpen en ervaringen uitdelen. Natuurlijk wordt hier ook meegelezen door moderators, zoals ik. Een reactie van ons kan alleen wel iets langer duren. Het is namelijk geen directe chat.

Goed, dat gezegd hebbende. We zijn inmiddels een paar dagen verder. Ervaar je nog steeds hetzelfde probleem?

Ik heb zelf getest met het reguliere Opnemen Pakket en ik zie wel de opnames in de KPN TV+ app. Als jij nog altijd geen opnames in de app ziet, dan ligt het waarschijnlijk aan het Opnemen Pakket Extra. Maar dit zou dan uitzocht moeten worden. Ik denk dat daarvoor het beste een ticket aangemaakt kan worden. En dit doen we alleen via de klantenservice. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Ja ik ervaar nog steeds hetzelfde probleem. In de KPN app wordt aangegeven dat er geen opnemen pakket actief is. Dat zal inderdaad wel te maken met het opnemen pakket extra wat is geactiveerd. Dat is dan weer geweldig uitgetest door KPN.  En dan moet een klant er achter aan om het opgelost te krijgen. Bizar. Ik wacht wel af tot ik het extra opneem pakket weer uit kan zetten, zal het probleem vast weg zijn.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • August 7, 2025

Ben je in de app ingelogd met KPN ID + wachtwoord? Zo ja, zou je kunnen proberen om met tv abonnementsnummer + pincode in te loggen.  (Misschien zit er iets scheef in de koppeling tussen jouw tv abo en KPN ID - als het hiermee wel werkt kun je contact opnemen met klantenservice om dat recht te trekken.)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 7, 2025

Ik wilde net hetzelfde advies geven als ​@Wartywolfs . Inloggen met TV abonnementsnummer / pincode en niet met kpn id.

En vaak wil het bij dit soort synchronisatie problemen helpen om een nieuwe tv pincode te genereren.

http://kpn.com/tvpin 

• August 7, 2025

Beiden opties had ik al geprobeerd. Maakt het verschil niet.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Duidelijk. Kan je voor de zekerheid nog aangeven op welk apparaat je de KPN TV+ app hebt geïnstalleerd? Welke softwareversie draait hierop? En welke versie van de app heb je?

• August 8, 2025

Duidelijk. Kan je voor de zekerheid nog aangeven op welk apparaat je de KPN TV+ app hebt geïnstalleerd? Welke softwareversie draait hierop? En welke versie van de app heb je?

Iphone, iOS-versie: 18.5

KPN TV+ App Versie 08.76.00 (1626)

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • August 9, 2025

Ik heb hetzelfde probleem! Gemeld bij de klantenservice en die hebben het doorgestuurd naar de TV+-ontwikkelaars. Het is alleen in de app (werkt wel via de site en op de TV+-box), en alleen via het opname-overzicht, opnemen via de gids werkt wel.

Dit is duidelijk een bug in de app. Inloggen via KPN ID of TV+-code geen verschil.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 9, 2025

Als het goed is staat in je app store nu versie 08.76.03 klaar. Verbetering op dit gebied staat niet vermeld bij Product updates maar niet geschoten.…

• August 9, 2025

Als het goed is staat in je app store nu versie 08.76.03 klaar. Verbetering op dit gebied staat niet vermeld bij Product updates maar niet geschoten.…

ja update gedaan, maar dat maakt het verschil niet

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • August 9, 2025

Dan is het mogelijk toch dat de app het uitgebreid opnemen pakket niet herkent, ik zie met standaard opnemen mijn opnames wel in dezelfde app versie. (Op iOS 18.6 weliswaar, en ook op iPadOS 17.7.9)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 9, 2025

Hmm. Jullie hebben beiden, MvS82 en Rob-K, het Opnemen Extra pakket lees ik. Dat moet dan wel de overeenkomst zijn.

Mogelijk dat ​@Denise van KPN eens bij het TV Apps Team aan de jas kan trekken. 

Ondanks maar 2 meldingen hier vind ik het wel een duidelijke zaak. De mobiele app dient nog aangepast te worden. Even vergeten dus.

Ik kom met 300 uur al niet toe om alles, binnen 1 jaar (!), te kijken. Dus die ene euro wordt hier bespaard. Toch 12 per jaar. 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • August 9, 2025

Ik heb ook het KPN Opnemen Extra-pakket. In eerste instantie had dat overigens geen gevolgen voor de werking van de app. 

Begin deze maand merkte ik het probleem op en ik zie dat er 31 juli een update is uitgebracht:

Mijn hypothese zou dus zijn dat die versie van de app een bug introduceerde waardoor (sommige, of alle) klanten met het Opnemen Extra-pakket niet worden herkend als klanten met een Opnemen-pakket.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Hmm. Jullie hebben beiden, MvS82 en Rob-K, het Opnemen Extra pakket lees ik. Dat moet dan wel de overeenkomst zijn.

Dit was ik inderdaad al van plan. Want ook ik denk dat het zit in het Opnemen Pakket Extra. Ik wilde alleen extra informatie voor het TV team, zodat ze direct verder kunnen. 😉 Maar goed, ik heb de feedback doorgezet! Hopelijk horen we snel meer.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Het TV Team is op de hoogte van dit probleem. Het gaat om een bug in de KPN TV+ app waarbij de opnames vanuit het Opnemen Pakket Extra niet zichtbaar zijn. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Het is nu dus even afwachten tot de fix er is.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • August 19, 2025

Ondanks maar 2 meldingen hier vind ik het wel een duidelijke zaak. De mobiele app dient nog aangepast te worden. Even vergeten dus.

Ik kom met 300 uur al niet toe om alles, binnen 1 jaar (!), te kijken. Dus die ene euro wordt hier bespaard. Toch 12 per jaar. 

We zijn hier met ze 3e thuis en dan gaat het opnemen hard hoor ​@PeterG 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • August 19, 2025

Het TV Team is op de hoogte van dit probleem. Het gaat om een bug in de KPN TV+ app waarbij de opnames vanuit het Opnemen Pakket Extra niet zichtbaar zijn. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Het is nu dus even afwachten tot de fix er is.

Heb jij een idee hoever het hiermee staat? zijn weekje verder en op de beta app werkt het ook niet

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb gelijk even gevraagd, ​@MennoG78. Helaas is de fix er nog niet. Er wordt nog aan gewerkt! Als de fix er is, zal ik het hier ook delen.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • August 20, 2025

Ik heb gelijk even gevraagd, ​@MennoG78. Helaas is de fix er nog niet. Er wordt nog aan gewerkt! Als de fix er is, zal ik het hier ook delen.

Anders vorige fix terug draaien?

Want dat je geen opnames op je app is wel heel gemis en weegt niet op tegen de fix die er was.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 20, 2025

Hoe gaat het in tv.kpn.com met de weergave van opnames bij de 1000 uur?

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • August 20, 2025

Hoe gaat het in tv.kpn.com met de weergave van opnames bij de 1000 uur?

Heb net geschoond hoor maar hier staat nog Procenten

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 20, 2025

Maar daar zijn de opnames dus wel zichtbaar bij gebruik van 1000 uur.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • August 20, 2025

Maar daar zijn de opnames dus wel zichtbaar bij gebruik van 1000 uur.

zeker