Skip to main content

Ik gebruik de KPN TV app op mijn Apple telefoon en I Pad sinds december 2022. Ik ben daar absoluut niet enthousiast over. Men name opnames terugkijken op de tablet is niet leuk en frustrerend. Als ik de opname start op mijn tablet stokt deze voortdurend en vervolgens stopt deze er helemaal mee. Netflix en Prime Video werkt perfect op mij J Pad. De KPN app laat mij elke keer weer in de steek. Heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dit leek iets te helpen, maar al gauw vertoont ie alweer dezelfde trekken als daarover. Ik kan opnames dus niet bekijken op mijn tablet. Heft iemand een oplossing voor mij. Alvast bedankt. Robert

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Zit je wel op je thuis KPN WIFI netwerk?

Anders kan het kloppen. 


Jazeker. Maar dat moet in principe niet zo veel uitmaken. Of je op je Wifi netwerk zit of op 4g. Ik moet er wel bij zeggen dat ik waarschijnlijk over de meest uitgeklede app beschik van KPN. Toen ik in december 22 overstapte van kabel van Ziggo naar het glasvezelnetwerk van KPN, kreeg ik deze app erbij. Ik was er al vanaf het begin niet enthousiast over vanwege die haperingen bij het terugspelen van opgenomen tv programma’s en films e.d. misschien kan iemand mij zeggen welke app versie ik moet hebben en wellicht moet ik mijn abonnement wijzigen, De versie die ik nu gebruik is 7.5.8. Alles wat ik nu opneem, speel ik af op de TV. Dat gaat prima. Alleen terugkijken op de tablet is een ramp. 


Jazeker. Maar dat moet in principe niet zo veel uitmaken. 

Dat maakt wel wat uit.

Want als je niet op je eigen thuis netwerk ziet, kan je zo wie zo niet alle opnames zien.

 

Helaas weet ik weinig tot niets van Apple producten.

 


In ieder geval bedankt dat je de moeite hebt genomen om op mijn klacht te reageren. Hoop dat er nog andere forum gebruikers zijn die mijn ervaringen herkennen en wellicht een oplossing hebben.


Reageer