Skip to main content

Ik zie de opnames van afgelopen week niet op de ontvanger, wel in de app. Een uur foutherstel gedaan, niets heeft geholpen. Op de forum gelezen dat dit een terugkerend probleem is. 

Hallo @Memoli40 ,

Hoe ben je ingelogd op jouw ontvanger? 
 

Probeer eens uit te loggen en dan opnieuw inloggen met je abonnementsnummer en je pincode


Hallo @Memoli40 ,

Hoe ben je ingelogd op jouw ontvanger? 
 

Probeer eens uit te loggen en dan opnieuw inloggen met je abonnementsnummer en je pincode

Hoe kan ik uitloggen op de tv ontvanger, ik kan het nergens vinden


Ik heb exact hetzelfde probleem. Opnames staan niet in de tv ontvanger, wel in de app. Dit is een paar maanden geleden ook al geweest. Casten vanaf app naar tv lukt ook niet want dan geeft hij een fout aan.

Bestaande serie opnames staan wel in de tv ontvanger, het gaat dus puur om nieuw ingestelde opnames.


Hallo @Memoli40 & @Eef87, onderzoek naar dit issue loopt inmiddels bij het team dat werkt aan tv van KPN. We zien hier meer klachten over. Zodra er een oplossing is, zullen we dat laten weten. 


Ook ik constateer vandaag dit probleem. In verleden ook al eens last van gehad. Zou toch denken dat de oplossing niet zo moeilijk moet zijn als het een vaker voorkomend probleem is, welke dus ook vaker opgelost is.

tempo KPN. Dit is irritant.


Ook ik heb sinds kort hiermee te maken, wel in de app van KPN opnames te zien maar niet op de tv. Heel lastig en inderdaad als dit in het verleden al vaker is voorgekomen zou je denken dat de oplossing niet zo moeilijk moet zijn.


Hallo @Emul, @Kebir en @Memoli40, het onderzoek naar dit probleem loopt inmiddels. Vanuit de techniek is het verzoek of jullie eens kunnen/willen uitloggen en weer inloggen op de KPN TV+ app. 

Als je dat gedaan hebt, horen we graag in dit topic wederom jullie bevindingen. 


Ik heb me uitgelogd op de kpn tv app, zie ik de opnames van de afgelopen tijd ook niet op de app.

alleen de oudere opnames zijn zowel op de app als ook op de tv te zien.


Bij mij was uitloggen en opnieuw inloggen ook de oplossing. Ik schreef hierover in mijn bericht in een ander topic.


Hoi,

Voor mij geldt hetzelfde als voor Emul. Uitgelogd en ingelogd. TV ontvanger en app zijn nu gelijk, maar ben dus nu wel de nieuwe opnames die in de app stonden en niet op de ontvanger kwijt.


Log de app niet in met kpn id. 

Maar uitsluitend met abonnementsnummer + pincode van itv. Dan schijnt de koppeling wel te werken.


Hallo @Emul@Kebir en @Memoli40, het onderzoek naar dit probleem loopt inmiddels. Vanuit de techniek is het verzoek of jullie eens kunnen/willen uitloggen en weer inloggen op de KPN TV+ app. 

Als je dat gedaan hebt, horen we graag in dit topic wederom jullie bevindingen. 

Ik ben alle opnames kwijt in de app. Na het inloggen zag ik ze nog, maar nu 2 uur later heb ik niets in de app!


Bij mij zijn ook de opnames van de laatste periode verdwenen op de app net zoals de tv.

maar zie nu wel als ik een programma in de app opneem deze ook weer zichtbaar is op de tv.

 

 


Ik blijf ook graag op de hoogte van de verdere status van een oplossing.
 

Op de app wel alle opnames zichtbaar, dus zowel de nieuwe als de al verwijderde.
 

Het synchroniseert dus niet met de tv ontvanger.
 

Best vervelend want helaas zitten er nieuwe opnames tussen van zenders die niet via de app te bekijken zijn. 
 

 


 

1 Bij mij zijn de opnames in de TV app niet zichtbaar op de TV ontvanger

2 de laatste opnames waren alleen zichtbaar in de tv App, maar niet op de tv ontvanger ? Bij afspelen kwam de melding dat de opnames niet meer beschikbaar zijn ?

na opnieuw uit- en inloggen op de tv App waren de opnames ook verdwenen uit de tv App

er wordt gesproken om de tv ontvanger uit te loggen en opnieuw in te loggen, maar hoe doe je dat ? Deze functie is nergens beschikbaar in het menu? Of wordt er verwacht dat je teruggaat naar fabrieksinstellingen?


Het betreft uit en inloggen op de TV+ app voor telefoons en/of tablets. Het betreft dus niet de tv-ontvanger(s). 


@Jeroen van KPN in en uitloggen in de KPN app op tablet of telefoon lost het probleem van de synchronisatie naar de tv ontvanger op? 


Alleen voor opnames die je dan vanaf 'nu' plant. @BiancaPMT 

En opnames die alleen in de app staan gaan verloren door de handeling. Zie punt 2 bij @JohnVerh .


Dankje @PeterG dat dacht ik al.
Dus dat is niet echt een gewenste oplossing. 

Hopelijk komt KPN met een alternatief waardoor het weer werkt zonder verloren data.


Reageer