Skip to main content

Vanavond (5 feb) blijken ineens alle tv opnames te zijn verdwenen. Alle tips & tricks uitgeprobeerd om te herstellen maar helaas zonder resultaat. Zijn recente opnames van verschillende zenders die in het kpn pakket zitten. Graag reactie . Vriendelijke groet Petra Baars 

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Petra Baars 

Dat is heel vervelend als zoiets gebeurd.

 

Vul je profiel gegevens van dit forum zo compleet mogelijk in, dan kan een moderator het voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren.

 

OF

 

Bel gratis 0800-0402


Beste @Petra Baars, excuses voor de late reactie! Heel vervelend dat dit is gebeurd! Zijn ze allemaal verdwenen? En belangrijker: zijn ze allemaal teruggekomen? Als opnames verdwijnen kan het aan verschillende dingen liggen:

  • iemand logt met jouw KPN ID/abonnementsnummer in op een andere ontvanger/tv app en verwijdert daar opnames;
  • het opnemen pakket is verwijderd;
  • de zender/het zenderpakket waar de opname van was, is verdwenen.

Dit is bij jou allemaal niet van toepassing?


Beste Marcia,

 

Dank voor je reactie.

Alle door jou genoemde mogelijkheden zijn inderdaad niet van toepassing.


en de opnames zijn inderdaad allemaal verdwenen en niet teruggekomen.

Inmiddels heb ik wel weer nieuwe programma's opgenomen en deze staan wel in het overzicht.


Heel rot! Ik ben bang dat we er dan niet meer achter komen waar dit mis is gegaan. Hopelijk komt het niet weer voor, maar mocht dit onverhoopt wel zo zijn, trek dan gerust aan de bel!


Inderdaad heel rot. En ook behoorlijk frustrerend dat KPN er geen oplossing of verklaring voor heeft. 

En wat voor nut heeft het om aan de bel te trekken als het weer gebeurt? Je geeft zelf aan dat je er niet achter kunt komen waar het is misgegaan.

Ik ben op het forum deze klacht (het plotseling verdwijnen van opnames) meer tegen gekomen en ook de reacties van de klanten. Allemaal teleurgesteld en gefrustreerd.

Misschien dat KPN deze problemen serieus kan nemen en probeert de oorzaak te achterhalen.


Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat dit een keer kan gebeuren. Het hoort natuurlijk niet, maar ik verwacht dat dit een incident is geweest. Mocht het weer voorkomen, dan lijkt er wellicht iets anders aan de hand. En dan ga ik inderdaad proberen om te kijken of ik kan achterhalen wat er aan de hand is. Het gebeurt gelukkig écht niet vaak, maar natuurlijk is elke keer een keer te veel.