Omdat ik steeds problemen had met mijn expirabox V12 (voornamelijk wifi ) heb ik zelf een fritzbox 7590 gekocht. de eerste indruk is supersnel wifi !! ook de reactietijd van laden is beter
Maar nu het probleem Itv lijkt prima te werken :) maar eigen opnames bekijken werkt in de eerste instantie, maar de stream die stop na een minuut of 10 a 15 dan kom ik terug in menu met opnames.
Er zit een Switch tussen de Fritzbox en de itv box van KPN met ipmg aan !, maar precies dezelfde switch zat er ook tussen met de V12 box en had toen geen problemen met het afspelen van eerder opgenomen progamma’s
ook nog een andere vraag, als ik in de router kies KPN heb ik 2 mogelijk heden, KPN en KPN glasvezel, ik heb glas maar ik sluit de router aan net als de V12 box op de WAN poort van de Fritz en kies “KPN glas”. maar dan zegt hij dat je de WAN poort NIET moet aansluiten ? of kies ik voor DSL ?
in de meterkast zit al dit tijd een kastje met voeding waar de glas binnen komen en wordt omgezet naar UTP die mogelijkheid gebruik ik ook voor de Fritz dit is toch juist ? of moet ik de glasvezel kabel rechtstreeks met de Fritz verbinden ?
Edit 7:43 er zit helemaal geen aansluiting voor rechtstreek glas aansluiten, of zijn er 2 uitvoeringen van de Fritzbox 7590 ?