Helaas is dit forum de enige manier waarop feedback richting KPN kan worden gegeven over KPN TV. In de app op iPhone en iPad is er wel een feedbackformulier aanwezig om zaken aan te kaarten. Dat heb ik al vaak gedaan, overigens lijkt het erop dat er weinig tot niets mee wordt gedaan, omdat problemen blijven bestaan.
Concreet gaat het mij nu over het terugkijken van zelf gekozen opnames via de tv-ontvanger. Dit verloopt al lange tijd problematisch, vooral bij wat oudere opnames (vaak ouder dan 6 maanden). Opname start helemaal niet op, en als dit wel lukt, loopt deze eigenlijk direct vast doordat beeld snel vooruit loopt / spoelt en geluid achter blijft lopen. Als het na veel proberen dan ergens lukt om weer normaal te kijken, is het eerste deel van de opname voorbij en dus niet terug te zien.
Uiteraard draai ik altijd alle updates die door KPN worden aangeboden. We hebben KPN TV+ thuis. Een hele tijd geleden hierover gebeld met de klantenservice, die ervan overtuigd waren dat het lag aan de ontvanger. We hebben een nieuwe gekregen en in gebruik genomen, maar de problemen zijn hiermee niet opgelost. Graag echt wat aan gaan doen om dit op te lossen, want het probleem bestaat al heel lang, lees ik ook terug van andere klanten, en is niet meer realistisch voor de prijs die we iedere maand betalen!
Overigens ook nog het verzoek om het scherm terug te brengen met opnames die bijna zijn verlopen. Voor de grote update (vorig jaar volgens mij?) was die optie er wel nog. Ook deze feedback heb ik al eerder gegeven, maar is tot nu toe nog niets mee gedaan.