Skip to main content
Beantwoord

Opnames van BBR geven foutcode stb-zap-03 / 40462 / videoserver niet gevonden

• November 27, 2024
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

wij hebben ook opgenomen programma's van bbc waarbij de foutcode stb-zap-03 / -40462 - videoserver niet gevonden staat. er staat bij probeer het later nog eens. nou dat proberen we al een aantal keer. (programma's opgenomen 13-11-24 en 14-11) bij bbc kan je ook niet terugkijken dus is wel heel vervelend.

ik zie in verschillende berichten dat dit al jaren voorkomt, waar ligt dit aan en kan ik iets doen om het op te lossen?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Erwin Meijerink

We kijken gewoon op de tv. en tv box is rechtstreeks met modem verbonden.

inmiddels is vandaag gebleken dat er meerdere programma's die niet te zien waren vandaag wel konden worden bekeken. ik neem aan dat er iemand van jullie heeft gekeken bij ons probleem

zoniet dan weet ik niet waarom deze programma's nu ineens wel te zien zijn. 

mvg

Erwin Meijerink 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 1, 2024

Hi ​@Erwin Meijerink, allereerst welkom bij onze community. 

Een opgenomen programma hoor je gewoon te kunnen kijken thuis. Ik zou daarom willen weten waar je dit probeert te bekijken? Doe je dit op een mobiel apparaat of met de televisieontvanger van ons? Mocht het via de ontvanger gaan, zou ik ook mogen weten hoe deze op de modem is aangesloten? WiFi of met een netwerkkabel? En mocht het via een netwerkkabel zijn, is dit rechtstreeks of zitten hier nog switches of routers tussen? 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 4, 2024

We kijken gewoon op de tv. en tv box is rechtstreeks met modem verbonden.

inmiddels is vandaag gebleken dat er meerdere programma's die niet te zien waren vandaag wel konden worden bekeken. ik neem aan dat er iemand van jullie heeft gekeken bij ons probleem

zoniet dan weet ik niet waarom deze programma's nu ineens wel te zien zijn. 

mvg

Erwin Meijerink 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 9, 2024

Het kan zijn dat hier een korte storing is geweest, ik heb zelf in ieder geval niets aangepast. Uiteraard fijn om te lezen dat het nu goed werkt. Laat het anders hier weten mocht dit weer gebeuren. 

bedankt voor de reactie, en als er weer iets is neem ik contact op