Skip to main content

Wij kijken graag masterchef, maar om een of andere mysterieuze reden weigert onze box om de woensdagen op te nemen. Zelfs als ik woensdag apart selecteer om op te nemen doet hij dit niet.

Hoe los ik dit op?

Ik kan op dit moment ook niets opnemen, inplannen of terugkijken. Waarschijnlijk weer eens storing.

Ik heb zojuist masterchef Australië woensdag 23 september op net 5 ingesteld. Als "één aflevering", dat wel. En eh via de app. 

21:26 

Er schijnt iets mis te zijn bij de leverancier, zie hier. Nog even zelf in de gaten houden of de opname wel of niet staat gepland. Zal wel een keer goed komen. Prachtig programma he, we kijken al jaren!

Hoi @RobWouters. Heb je het bericht in het andere topic al gelezen? Ik ben benieuwd of het nu wel lukt om de opname in te plannen en terug te kijken.

Nee we hebben de herhaling van afgelopen maandag nu opgenomen omdat deze ook weer werd overgeslagen, dus probleem.nog niet opgelost

@RobWouters Neem je Masterchef Australie seriematig op? Zo ja, wil je de toekomstige opnames eens verwijderen en opnieuw seriematig inplannen? 

Ja nemen wel seriematig op.

Maar ik zal het vanavond proberen

Ik hoor graag van je of het vanavond wel lukt.

De opname van vanavond is niet goed. Beeld blijft zwart en af en toe heel even die rode foutmelding zichtbaar onder in beeld. Terugkijken kan niet want daar staat ‘opname bekijken’. 
Morgen 15.35 dan maar opnieuw opnemen. 

De opname van gisteren verliep ook niet vlekkeloos. 

Nog even de beloofde update, afgelopen donderdag de geplande opnames verwijderd en daarna weer opnieuw ingesteld.

Afgelopen vrijdag goed opgenomen en ook voor komende week staat er voor alle dagen een opname gepland.

Zal volgende week laten weten of dit ook goed is gegaan

Reageer