Skip to main content

Goedemiddag,

Ik neem iedere dag om 19.30 the big bang theory op maar sinds eind vorige week kan ik ze niet meer kijken. 

Storing stb-zap-01-

Terugkijken via de tv gids gaat wel. Alle andere programma's op Veronica kan ik wel kijken na opname. Verder geen enkel probleem met opnames. Alleen bij dit programma. 

Heb alles ook al gereset. Geen resultaat.

Vriendelijke groeten 

Wij hebben hetzelfde probleem als Elena. Wat is de oorzaak? De rest werkt goed alleen de big bang theorie niet.

Groet Theo 

Goedemiddag dat is natuurlijk niet de bedoeling. Oudere opnames functioneren dus nog wel? Ik zal daar dan even melding van gaan maken. Werken recente opnames wel weer?

alles werkt behalve the big bang theorie. De opnames kan ik wel zien met mijn telefoon en op de pc wat the big bang theorie aangaat. Maar boven en beneden via het kpn kastje krijgen wij een foutmelding.

Bedankt voor je reactie 

Theo

Hallo Remco

De opnames van vrijdag geven nog steeds dezelfde foutcode. Of de oudere opnames nog wel werken weet ik niet want die heb ik gewist na het kijken.🙂 

Bedankt voor je reactie 

Dank iedereen voor de uitgebreide toelichting! Ik ga dit melden bij de betreffende afdeling! Ik moet wel eerlijk zijn: ik kan niet beloven dat ik de opnames kan laten herstellen. Kleine kans maar mocht je HBO Max hebben dan kan je daar ook de Big Bang Theory streamen als ik zo kijk. 

Ik begrijp dat de opnames met foutcode waarschijnlijk niet meer te herstellen zijn. 

Het zou wel leuk zijn als de nieuwe weer gaan werken. 😁

Dank voor je inzet!

Goedemorgen,

Seizoen 3 is gisteren begonnen en deze opnames zijn weer te bekijken! 👍

Groet Elena

Inderdaad....het ligt schijnbaar toch aan seizoen 2. Hier werkt het ook weer.

@Elena en ​@Rebell wat fijn dat het dan in ieder geval wel voor het nieuwe seizoen dan wel werkt. Bedankt nogmaals voor jullie feedback! Veel kijkplezier het blijft een geniale serie 🙂

Reageer