Skip to main content

Helaas is het probleem weer terug. Betreft de laatste aflevering van Winter vol Liefde, erg onhandig

Hier ook hetzelfde probleem, kijken nu de opname via de KPN app op onze TV.  Krijg wel de melding dat ik niet vooruit mag spoelen, vervelend bij een opname i.v.m. al die reclames.


Zelfde probleem, opname wel in de app maar niet in menu via tv en de ontvanger. De opname van vanavond 20.30 winter vol liefde staat wèl bij de geplande opnames, héél vreemd en zeker erg vervelend! 


Bij mij staat deze nu bij opnames en niet meer bij gepland. Het probleem lijkt dus weer opgelost. 


Ik heb het vermoeden dat hier een korte verstoring mee is geweest, tot dat het nu weer in orde is 😊


Hier werkte het aan het einde vd avond ook weer. 


De opname van Zussen van gisteravond is helaas weer niet zichtbaar in de tv ontvanger.., wel in de app..


Hi @SaskiaR, wat flauw dat er wéér een opname niet te zien is via de ontvanger 😕 Dat hij wel zichtbaar is in de app, houdt in dat de opname wel goed gemaakt is. Zou je de ontvanger eens willen herstarten? Kan best zijn dat hij daarna wél de opnames allemaal inlaadt!


Dank voor je reactie. Helaas, dat werkt niet. 


En nu werkt het wel weer gelukkig


Heel fijn dat hij weer te bekijken is @SaskiaR, ik moet wel bekennen dat het mij een beetje een raadsel is waarom dit is gebeurd 🤔