Skip to main content

Hoe in vredesnaam is het mogelijk dat als ik vraag of een 2e tv-ontvanger uit het pakket gehaald kan worden al m'n tv-opnamen verwijderd worden en NIET teruggehaald kunnen worden ??? Hoe stom is dit ? Nu dus ongeveer het maximum aan opnames verdwenen en bij navraag niet terug te zetten...... Maanden betaald voor de 2e ontvanger en bij opzeggen de opnamen weghalen, KAN TOCH NIET. Medewerker had dit moeten melden, dan had ik het de 2e ontvanger laten staan.

GEEN GOEIE SERVICE, en zo lees ik al eerder door diverse klanten aangekaart.

Van iemand, die bij Ziggo is, is het terughalen, uiteindelijk, na aandringen, wel gelukt.

Hoop dat hier serieus iets mee gedaan wordt, slechte reclame naar mijn idee.

 

Een teleurgestelde klant

Met het verwijderen van de tweede ontvanger verdwijnt ook het opnemenpakket.  Dat moet je dan los er bij bestellen. Het opnemenpakket is namelijk gratis bij twee ontvangers. En weg is weg helaas. 


Het maximum aan opnames verdwenen? Kijkt u wel 's iets terug dan? Na een jaar verdwijnen de opnames sowieso, @Mgf .


Bijna het maximum, bij wijze van spreken.…

Uiteraard kijk ik opnames terug, voordat ze na een jaar verdwijnen :)

Nu kan dat niet meer helaas.


2 ontvangers en opnemen kost hetzelfde als 1 ontvanger met opnemen. 

Echter als je van 2 naar 1 ontvanger gaat wordt het opnemen pakket, wat met 2 ontvangers gratis is, ook uitgezet. 

Je dient het dan zelf opnieuw te abonneren want dan geef je toestemming tot betaling. Echter zijn wel al je opnames tot dan verwijderd. 

Voor de kosten had je niks hoeven wijzigen! Gewoon 2 ontvangers aanhouden. Dat is inclusief opnemen. 

Terug naar 1 ontvanger stopt ook (gratis) opnemen, en derhalve de tot dan gemaakte opnames ook.


Ja, dat is me vanochtend door de medewerker niet verteld. Anders had ik het niet gedaan he ! Fijn zo'n service, en van U ook achteraf.....…

E.e.a is me duidelijk, dank U.


Tja. Helaas kon ik je niet vooraf waarschuwen...😥.

Je bent niet de eerste die dit overkomt bij wijziging van 2 naar 1 ontvanger. Ook dat het met 1 ontvanger + opnemen ook nog eens niks scheelt €.