Beste M.,
- Opgenomen programma's na een paar dagen weer verdwenen
- Sommige films die ingesteld zijn worden niet opgenomen
- Er staan opgenomen programma's bij de opnames die wij niet ingesteld hebben
Beste M.,
Toevallig ooit een ontvanger teruggestuurd? Dan is die misschien met jouw abonnementsnummer en pincode aan iemand anders gegeven.
Of net abonnee geworden? Als je bij installatie geen abonnementsnummer en pincode hoefde in te voeren, dan heb je juist een oude ontvanger van een ander.
Ik denk dat je moet bellen naar 0800-0402 om dat opgelost te krijgen. (Doordeweeks van 8:00 tot 18:00, en op zaterdag van 8:00 tot 17:00.)
Beste M.,
Voor de zekerheid: je bericht staat op het forum van KPN, waar iedereen het kan lezen. (Mocht je dit naar ene “M.” van KPN hebben willen sturen. Misschien heeft een moderator de volledige naam al weggehaald.)
En als je denkt dat iemand anders je abonnementsnummer en pincode heeft: na inloggen op tv.kpn.com/instellingen kun je bij Apparaatbeheer ook zien of er nog anderen jouw abonnement gebruiken in de app. (En kun je die eventueel uitloggen.) Maar daar zie je volgens mij niet de gekoppelde ontvangers staan. En ook niet mensen die gewoon de website gebruiken.
Ik weet niet of het veranderen van de pincode de ontvangers die al aangemeld zijn ook uitloggen. (Maar als dat wel zo is, dan kunnen inlogpogingen van een ander juist jouw ontvangers blokkeren. Dus dat zou ik niet zomaar doen voordat je weet wat er aan de hand is.)
Hallo
Beste Jeroen,
Mirjam van KPN heeft mij toppie geholpen,
m.vr.gr. Marian Poelsma.
In ieder geval mooi om te horen dat je goed bent geholpen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.