Ivm de onmogelijkheid naar Ziggo sport go te kijken, belde ik KPN hierover. Er moest een nieuwe ontvanger komen, die is onderweg nu. Bij deze gelegenheid bood KPN aan een nieuw contract af te sluiten, ik ging ermee akkoord. Maar door de overgang van oud naar nieuw contract blijken nu de tientallen opnames verloren te zijn gegaan, de KPN man had mij hier niet op gewezen dat dit zou gebeuren. Hij heeft de opname optie niet besproken en gewoon uit gezet. Vanmorgen gebeld, waarbij bleek dat dit niet meer terug te draaien is. De opnames zijn en blijven verdwenen, heel vreemd dit. Sommige opnames waren heel waardevol voor mij.
Welke KPN tv ontvanger had je en welke heb je nu?
Â
In principe moet alles mee gaan.
Je moet natuurlijk wel hetzelfde tv nummer als de vorige gebruiken. (14 cijfers begint met 2000000xxxxxx)
Â
Maar ik begrijp dat je een los opname pakket heeft en dat dat uitgezet is?
Bij 2 KPN tv ontvangers is het opname pakket standaard.
Â
Bel gratis 0800-0402 en kijk of ze nog iets voor je kunnen doen.
Als het opname pakket echt is uitgezet, ben ik bang dat je helaas alle opnames kwijt bent.
Bij de contract-verlenging gisteravond heeft KPN buiten mijn wil de opname-optie uitgezet. Waarschijnlijk om qua contractprijs beter aan de weg te timmeren. De bestaande opname-optie is niet aan de orde gekomen, ik heb stilzwijgend aangenomen dat die van het oude naar het nieuwe contract zou migreren. Dit uitzetten heeft tot gevolg dat een jaar opnames weg zijn, toch vreemd dat de Cloud voor zo'n geval niet meer te benaderen is.Â
het ligt dus zuiver aan het ongewild uitzetten, zwaar balen.
Had u nog een jaar aan opnames? Keek u nooit iets terug dan? Na een jaar zijn de opnames sowieso verdwenen,
Heeft toch niet met het probleem te maken. Er verjaarde praktisch nooit wat. De opname optie werd altijd erg veel gebruikt, er werd te hooi en te gras teruggekeken. Er staan ook serie-opnames op die zich wel over drie maanden uitstrekten.
Ik vind heel vreemd dat jouw opnames zomaar verdwenen zijn als je nieuw contract afsluit bij KPN.Â
Maar ik wel jammer dat KPN klanten die een opname pakket hebben geen mogelijk hebben om hun eigen opnames te kunnen kopieren naar hun USB stick, Externe harde schijf of eigen NAS of DVD recorder. Want de opnames blijven een jaar lang in de cloud en daarna worden ze gewist in de cloud.Â
En als er storing is in de datacanter of cloud dan kunnen ze opnames zomaar kwijtraken.Â
Het is eigenlijk wel goed dat het na een jaar verdwijnt, anders komt het kijken er in de meeste gevallen toch niet van. OK, kan handig zijn bij een storing, maar hoe vaak gebeurt dat nou? En dan mis je een enkele keer iets, geen ramp toch,Â
Â
Maar ik wel jammer dat KPN klanten die een opname pakket hebben geen mogelijk hebben om hun eigen opnames te kunnen kopiëren naar hun USB stick, Externe harde schijf of eigen NAS of DVD recorder. Want de opnames blijven een jaar lang in de cloud en daarna worden ze gewist in de cloud.Â
Â
Â
Balen dat jouw opnames met het nieuwe contract verdwenen zijn,
Maar ik wel jammer dat KPN klanten die een opname pakket hebben geen mogelijk hebben om hun eigen opnames te kunnen kopieren naar hun USB stick, Externe harde schijf of eigen NAS of DVD recorder. Want de opnames blijven een jaar lang in de cloud en daarna worden ze gewist in de cloud.Â
Dit heeft inderdaad met de rechten te maken,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.