Skip to main content
Beantwoord

Opnames via de TV+ app springen terug naar het begin op Samsung tablet

• April 21, 2025
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Bij opnames op de tv+app staat het stil en springt dan terug naar begin,opnieuw app geïnstalleerd probleem nog steeds,ook meerdere malen tablet opnieuw gestart geeft geen resultaat. Erg irritant 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom op de Community ​@Theovandiest.

Ik lees dat je opnames op je Samsung tablet niet lekker werken. Welk type tablet heb je? Welke Android versie staat erop? En welke versie van de TV+ app heb je nu? Opnieuw installeren helpt niet begrijp ik, dat is goed om te weten. En ik ben nog benieuwd naar of dit bij alle opnames gebeurt, of niet? Is er een bepaald moment waarop het gebeurt? En als je opnames bekijkt via tv.kpn.com of een ander apparaat, gaat het dan wel goed?

Alle details zijn welkom!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom op de Community ​@Theovandiest.

Ik lees dat je opnames op je Samsung tablet niet lekker werken. Welk type tablet heb je? Welke Android versie staat erop? En welke versie van de TV+ app heb je nu? Opnieuw installeren helpt niet begrijp ik, dat is goed om te weten. En ik ben nog benieuwd naar of dit bij alle opnames gebeurt, of niet? Is er een bepaald moment waarop het gebeurt? En als je opnames bekijkt via tv.kpn.com of een ander apparaat, gaat het dan wel goed?

Alle details zijn welkom!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 30, 2025

Hoi heb een samsung tab A8 met Android 6.1,het gebeurt iedere keer op de tablet tv heb ik er geen last van,tvapp op tab A8 is de laatste versie die op google play staat.mijn internet is 1 gig

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Theovandiest, dank voor een deel van de info! Kan je mijn andere vragen ook nog beantwoorden? Hoe uitgebreider, des te beter, anders kunnen we je hier heel lastig mee helpen.

En ik ben nog benieuwd naar of dit bij alle opnames gebeurt, of niet? Is er een bepaald moment waarop het gebeurt? En als je opnames bekijkt via tv.kpn.com of een ander apparaat, gaat het dan wel goed?

Als je dat makkelijker uitleggen vindt, kan je ook een belafspraak maken. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt en helpt je verder.