Skip to main content

Sinds vandaag 21 feb zijn de opnames wazig dan weer normaal scherp beeld en dan ineens weer wazig,heb diverse test uitgevoerd  tv test hdmi ,signaal test,. KPN ontvanger speed test en alles werkt perfect .op de TV op zenders geen probleem Is er een storing in de cloud ?

hier precies hetzelfde met kijk vanaf het begin, zitten rtl4 te kijken en elke keer wazig beeld en daarna weer goed beeld is dus landelijk? hier vanuit Geldermalsen


Hier precies hetzelfde


het is trouwens sinds de laatste update helemaal hopeloos, want we hebben ook heel vaak dat het beeld bevriest bij gewoon tv kijken, ongeacht welke zender, gisterochtend 3 kwartier met kpn daarover gebeld maar is niks veranderd, dit is geen kpn kwaliteit


Hoi, ik sinds vandaag precies hetzelfde. Beeld erg wazig, gewoon bij live tv kijken.


Hier het zelfde probleem, wazige opnames 


Hier hetzelfde en het is zo slecht wazig dat het echt niet te kijken is. Waarschijnlijk door de update?


Hier ook op de plus box. 

Zie ook mijn reactie hier:

 


Hier ook opname die zeer wazig is.


Hier ook wazig beeld bij opnames / terugkijken. 

Soms staat beeld heel even stil en wordt dan wazig of is gewoon langdurig wazig 

Ook instabiele wifi waardoor kpn box beeld geheel uitvalt.  

Dit is na de update ontstaan! 

Waardeloos. Ik wil een oplossing 


Het is inderdaad niet best...


Wij hadden dit probleem ook met RTL5. De instelling stond eerst op unicast. Deze terug gezet naar Multicast en alles was weer haar zuiver. Ook de opnames.

Misschien zal dit helpen (tijdelijk).


Was bij ons ook met het terugkijken van een opname van vandaag.


Hier ook wazig. Met enkele heldere momenten om de minuut dan weer 5 minuten wazig. Wat is de oplossing?


Hoi allen, er is gisteren een storing geweest waardoor het beeld wazig was. Dat is rond 22.15 gisteravond opgelost. Sindsdien moet het weer beter zijn dus.